flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Ухвала по справі № 925/1919/15 від 9 лютого 2021 року (заяву задоволено частково)

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

18005, м. Черкаси, бульвар Шевченка, 307, тел. канцелярії (0472) 31-21-49, inbox@ck.arbitr.gov.ua
УХВАЛА

09 лютого 2021 року                                              м. Черкаси                                    Справа № 925/1919/15

Вх. суду № 16751/20 від 29.10.2020

Господарський суд Черкаської області

у складі головуючого судді Хабазні Ю.А.,

із секретарем судового засідання Безверхою І.М.,

за участю у судовому засіданні: Гуріна Р.А. (ліквідатор банкрута, особисто), Сизька Б.Б. (від Кошіля О.Г., адвокат, особисто), Євмінова Є.В. (від Українсько-американського спільного підприємства у формі товариства з обмеженою відповідальністю "Каіс", представник за довіреністю),

у судове засідання не з’явились: представники від АТ "Державна продовольчо-зернова корпорація України",  ТОВ "Регіон Черкаси", Головного управління ДПС у Черкаській області,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Черкаси у приміщенні суду від 28.10.2020 №02-01/110

заявника, боржника у особі ліквідатора банкрута,

про стягнення з колишнього керівника боржника бухгалтерської та іншої документації, печаток і штампів, матеріальних та інших цінностей банкрута

у справі за заявою

ініціюючого кредитора, Українсько-американського спільного підприємства у формі товариства з обмеженою відповідальністю "Каіс",

до боржника, Приватного підприємства "Віталком",

про банкрутство юридичної особи

УСТАНОВИВ:

Боржником у особі ліквідатора банкрута, арбітражного керуючого Гуріна Р.А., у межах справи про банкрутство подано клопотання від 28.10.2020 №02-01/110 з вимогами:

стягнути з Кошіля Олександра Григоровича, колишнього директора Приватного підприємства "Віталком", та передати ліквідатору Приватного підприємства "Віталком", арбітражному керуючому Гуріну Роману Анатолійовичу бухгалтерські та інші документи, Приватного підприємства "Віталком", а також такі матеріальні цінності банкрута:

а) документи:

документи на основні засоби; документи бухгалтерського обліку, в тому числі первинні, платіжні, регістри бухгалтерського обліку, журнали, розрахунки, тощо; електронні бази бухгалтерського обліку, програмні продукти, в яких здійснювався бухгалтерський облік, електронні ключі до відповідних програмних продуктів; звіти про наявність та рух основних фондів, амортизацію (знос) (Ф-11-03); звіти про фінансові результати і дебіторську заборгованість (Ф-41-Б); головні книги або інші реєстри синтетичного обліку банкрута; накази на списання та реалізацію основних засобів за увесь період здійснення діяльності; передачі документів в архів чи акти на знищення документів; документи про списання необоротних активів (акти списання, перелік списаного майна); документи, які свідчать про зміст, склад та наявність незавершених капітальних інвестицій (код рядка 1095 активу балансу підприємства на 31.12.2015) на суму 3,6 тис. грн.; документи, які свідчать про зміст, склад та наявність виробничих запасів (код рядка 1100 активу балансу підприємства на 31.12.2015) на суму 7416,8 тис. грн.; документи, які свідчать про зміст, склад та наявність готової продукції (код рядка 1103) на суму 6066,4 тис. грн..; документи, які свідчать про виникнення та підтвердження дебіторської заборгованості за розрахунком з бюджетом (код рядка 1135 активу балансу підприємства на 31.12.2015) на суму 78,7 тис. грн.; документи, які свідчать про виникнення та підтвердження іншої поточної дебіторської заборгованості (код рядка 1155 активу балансу підприємства на 31.12.2015) на суму 2928,00 тис. грн.; документи, які свідчать про виникнення та підтвердження інших оборотних активів (код рядка 1190 активу балансу підприємства на суму 1089,6 тис. грн.;

б) матеріальні та інші цінності:

незавершені капітальні інвестиції згідно до форми №1-м баланс ПП "Віталком" станом на 31.12.2015 (код рядка 1095 активу балансу підприємства) на суму 3,6 тис. грн.; виробничі запаси згідно до форми №1-м баланс ПП "Віталком" станом на 31.12.2015 (код рядка 1100 активу балансу підприємства) на загальну суму 7416,8 тис. грн.; готова продукція згідно до форми №1-м баланс ПП "Віталком" станом на 31.12.2015 (код рядка 1103 активу балансу підприємства) на загальну суму 6066,4 тис. грн.; дебіторська заборгованість за розрахунками з бюджетом згідно до форми №1-м баланс ПП "Віталком" станом на 31.12.2015 (код рядка 1135 активу балансу підприємства) на загальну суму 78,7 тис. грн.;

інша поточна дебіторська заборгованість згідно до форми №1-м баланс ПП "Віталком" (код рядка 1155 активу балансу підприємства) на загальну суму 2928,00 тис. грн.;

грошові кошти в національній валюті згідно до форми №1-м баланс ПП "Віталком" (код рядка 1165 активу балансу підприємства) на загальну суму 1,5 тис. грн..

інші оборотні активи згідно форми №1-м баланс ПП "Віталком" (код рядка 1190 активу балансу підприємства) на загальну суму 1089,6 тис. грн..

2.Ухвалами суду: від 04.11.2020 – відкрито провадження за клопотанням та призначено його для розгляду у спрощеному провадженні по суті у судове засідання на 19.11.2020; від 19.11.2020 та від 01.12.2020 – розгляд справи було відкладено відповідно на 01.12.2020 та на 29.12.2020. Судове засідання, призначене на 29.12.2020, не відбулося у зв'язку з тимчасовою непрацездатністю судді. Ухвалою суду від 22.01.2021 клопотання призначено до розгляду на 09.02.2021.

3.Ухвалами суду від 04.11.2020, від 19.11.2020 та від 01.12.2020 Кошіля О.Г. було зобов’язано направити до суду письмові пояснення про місцезнаходження документів і майна, які витребовуються, причини їх непередання ліквідатору банкрута.

4.Заявник у клопотанні від 28.10.2020 №02-01/110 (вх.суду №16751/20 від 29.10.2020, а.с.1 т.14) та у судових засіданнях заявлені вимоги підтримав і пояснив, що 22.04.2016, на підставі прийнятої у цій справі постанови суду від 12.04.2016, ліквідатор банкрута звернувся до директора ПП "Віталком" Кошіля О.Г. із запитом від 19.04.2016 №115/9 про передачу йому бухгалтерської, фінансово-господарської документації та матеріальних цінностей банкрута; що цього ж дня було підписано акти №1-4 прийому-передачі бухгалтерських, фінансово-господарських документів та печатки ПП "Віталком"; що Кошілем О.Г. був підписаний інвентаризаційний опис №1 від 22.04.2016, згідно з яким на балансі ПП "Віталком" будь-які активи відсутні; шо згідно з актом інвентаризації розрахунків з дебіторами і кредиторами від 22.04.2016 дебіторська заборгованість ПП "Віталком" становить 5,8 тис.грн., а кредиторська заборгованість – 8,3 тис.грн.;  що згідно з отриманим 23.10.2020 від Головного управлвіння статистики у Черкаській області фінансовим звітом суб'єкта малого підприємництва (ПП "Віталком") (Баланс форма №1-м) станом на 31.12.2015 за підприємством рахувались активи на загальну суму 11518,2 тис.грн. /з них: 3,6 тис.грн. – незавершені капітальні інвестиції, код рядка (1005); 7416,8 тис.грн. – запаси, код рядка (1100); 6066,4 тис.грн. – готова продукція, код рядка (1103); 78,7 тис.грн. – дебіторська заборгованість за розрахунком з бюджетом, код рядка (1135); 2928,0 тис.грн. – інша поточна дебіторська заборгованість, код рядка (1155); 1,5 тис.грн. – грошові кошти та їх еквіваленти, код рядка (1165); 1089,6 тис.грн. – інші оборотні активи, код рядка (1190)/; що серед переданих Кошілем О.Г. 22.04.2016 документів (акти №1-4) відсутні документи, які б підтверджували вибуття (продаж) оборотних активів, матеріальних цінностей, відображених у балансі станом на 31.12.2015; що відсутні також докази звільнення Кошіля О.Г. з посади на підставі п.1 ст.40 Кодексу законів про працю України після визнання боржника банкрутом; що за інформацією Державного архіву Черксської області станом на 03.02.2020 документи ПП "Віталком" на зберігання не передавалися; що досудове врегулювання спору є неможливим, оскільки Кошіль О.Г. передав ліквідатору за актами прийому-передачі від 22.04.2016 №1-4 усі бухгалтерські, фінансово-господарські документи банкрута, у яких відсутні відомості (докази) щодо наявності у ПП "Віталком" активів згідно з інвентаризаційним описом від 22.04.2016 №1.

5.Кошіль О.Г. у заявах від 28.12.2020 (вх.суду №20241/20 від 28.12.2020, а.с.14 т.14), від 28.12.2020 (вх.суду №20243/20 від 28.12.2020, а.с.14 т.14) та його представник у судових засіданнях проти вимог заперечили і пояснили, що усі бухгалтерські, фінансово-господарські та інші документи ПП "Віталком" ліквідатор банкрута отримав від Кошіля О.Г. 22.04.2016 за відповідними актами, які заявник склав та підписав, отже зазначені документи перебувають у заявника; що будь-які інші документи, а також майно, що належало ПП "Віталком", у Кошіля О.Г. відсутні; що заявником пропущено строк позовної давності для заявлення вимог, оскільки останні були передані йому 22.04.2016, заяву ж подано 28.10.2020, тобто більше ніж через 4 роки, у зв’язку з чим просив застосувати строк позовної давності.

6.Кредитор АТ "Державна продовольчо-зернова корпорація України" у заяві від 11.11.2020 №130-2-19/4662 (вх.суду №17675/20 від 13.11.2020, а.с.41 т.14) заявлені ліквідатором банкрута вимоги підтримав.

  1. Представник УАСП у формі ТОВ "Каіс" у судовому засіданні вимоги ЛБА підтримав і пояснив, що згідно із законом ліквідатор банкрута здійснює розшук і витребування майна і документів протягом усієї ліквідаційної процедури, тому заявлені вимоги не обмежені строком позовної давності; що не передання документів і майна, які вказані у балансі банкрута, є підставою для їх витребування.

7.Учасники провадження у справі про банкрутство боржника, які не прибули у судове засідання, були належним чином повідомлені про час і місце розгляду справи, однак про причини неявки їх повноважних представників не повідомили.

Обов'язковою визнавалась явка ліквідатора банкрута та Кошіля О.Г. Явка решти учасників справи обов’язковою не визнавалась.

Відповідно до ч.1 ст.202 ГПК України неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, повідомленого належним чином про дату, час і місце судового засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, у зв’язку з чим суд розглянув справу за наявними в ній матеріалами без участі учасників справи, які не з’явились.

8.При вирішенні поданої на розгляд заяви судом застосовуються положення Кодексу України з процедур банкрутства (далі – Кодекс) та Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у новій редакції згідно із Законом України від 22.12.2011 №4212-VI, чинній з 19.01.2013, далі – Закон №4212-VI) чинного на час вчинення відповідних дій у ліквідаційній процедурі.

Відповідно до ст.233 ГПК України у судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частини судового рішення.

9.Заслухавши учасників справи та дослідивши наявні у справі докази суд

встановив наступне.

01.03.2011 згідно з протоколом Загальних зборів засновників ПП "Віталком" №7 директором ПП "Віталком" призначено Кошіля О.Г. з наданням йому усіх необхідних повноважень згідно із Статутом (а.с.13 т.14).

Згідно з відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на момент відкриття ліквідаційної процедури керівником та представником ПП "Віталком" був Кошіль О.Г. (а.с.10 т.14).

17.12.2015 ухвалою суду  порушено провадження у справі про банкрутство боржника.

01.01.2016 згідно з фінансовим звітом суб'єкта малого підприємництва (Баланс станом на 31.12.2015) ПП "Віталком" володіє аткивами на загальну суму 11 518,2 тис. грн. (у тому числі: необоротні активи (незавершені капітальні інвестиції у розмірі 3,6 тис.грн.); оборотні активи (запаси у розмірі 7 416,8 тис.грн. (з них готова продукція на суму 6 066,4 тис.грн.); дебіторська заборгованість за розрахунками з бюджетом у розмірі 78,7 тис.грн.; інша поточна дебіторська заборгованість – 2 928,0 тис.грн.; гроші та їх еквіваленти – 1,5 тис.грн.; інші оборотні активи – 1 089,6 тис.грн.) (а.с.24 т.14).

12.04.2016 постановою суду боржника визнано банкрутом, ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Гуріна Р.А., зобов'язано останнього, зокрема, вжити заходів до виявлення і прийняття документації та майна банкрута, і не пізніш як через два місяці після прийняття цієї постанови направити суду інформацію про виконану роботу, зокрема, акт інвентаризації майна банкрута (Наказ Мінфіну України  від 02.09.2014 №879), баланс банкрута як цілісного майнового комплексу, реквізити залишеного основного рахунку у банку.

19.04.2016 за №115/9ліквідатор банкрута звернувся до директора ПП "Віталком" Кошіля О.Г. із запитом про передачу йому бухгалтерської та іншої документації, печаток і штампів, матеріальних та інших цінностей банкрута. Запит був отриманий адресатом 22.04.2016, про що свідчить відповідна відмітка на примірнику вказаного запиту (а.с.14 т.14).

22.04.2016 згідно з інвентаризаційним описом основних засобів №1, який підписано Кошілем О.Г.,  основні засоби у банкрута відсутні (а.с.19 т.14).

22.04.2016 згідно з актом інвентаризації розрахунків з дебіторами і кредиторами (а.с.22 т.14) дебіторська заборгованість боржника складає 5 820 114,62 грн., кредиторська заборгованість – 8 365 424,97 грн. (а.с.22 т.14).

22.04.2016 ліквідатором банкрута та Кошілем О.Г. підписано акт №1 прийому-передачі реєстраційної документації та печатки ПП "Віталком", акти №2 і №3 приймання-передачі фінансово-господарської документації ПП "Віталком", акт №4 приймання бухгалтерської, фінансово-господарської документації (а.с.15,16,17,18 т.14).

03.02.2020 ліквідатор банкрута отримав з Державного архіву Черкаської області інформацію (лист від 03.02.2020 №24/01-08) про те, що документи ПП "Віталком" на зберігання до вказаної архівної установи не надходили (а.с.26 т.14).

29.10.2020 заявник звернувся до суду з клопотанням, що розглядається.

10.Відповідно до Господарського  процесуального кодексу України:

ч.6 ст.12. Господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку, передбаченому цим Кодексом для позовного провадження, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом";

ч.1, 7-9 ст.81. Учасник справи у разі неможливості самостійно надати докази вправі подати клопотання про витребування доказів судом (…); будь-яка особа, в якої знаходиться доказ, повинна видати його на вимогу суду; особи, які не мають можливості подати доказ, який витребовує суд, або не мають можливості подати такий доказ у встановлені строки, зобов’язані повідомити про це суд із зазначенням причин протягом п’яти днів з дня вручення ухвали; у разі неповідомлення суду про неможливість подати докази, витребувані судом, або неподання таких доказів без поважних причин, суд застосовує до відповідної особи заходи процесуального примусу, передбачені цим Кодексом;

Згідно з нормами Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у новій редакції згідно із Законом України від 22.12.2011 №4212-VI, чинній з 19.01.2013), чинного на час вчинення відповідних дій у процедурах банкрутства:

ч.2-4 і ч.6 ст. 41. Ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: (…) аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; (…) вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; з дня призначення ліквідатора до нього переходять права керівника (органів управління) юридичної особи-банкрута; ліквідатор (арбітражний керуючий) має право замовити виготовлення дублікатів печатки та штампів у разі їх втрати; протягом п’ятнадцяти днів з дня призначення ліквідатора відповідні посадові особи банкрута зобов’язані передати бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору. У разі ухилення від виконання зазначених обов’язків відповідні посадові особи банкрута несуть відповідальність відповідно до законів України.

Для забезпечення виконання цих обов’язків, відповідно до п.5 ч.1 ст.98 вказаного Закону арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) має право: запитувати та отримувати документи або їх копії від юридичних осіб, органів державної влади і органів місцевого самоврядування та від фізичних осіб за їх згодою;

п.3 ч.2 ст.98. Арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) зобов'язаний аналізувати фінансову, господарську, інвестиційну та іншу діяльність боржника, його становище на ринках та надавати результати таких аналізів господарському суду разом з документами, що підтверджують відповідну інформацію.

Згідно з нормами Кодексу України з процедур банкрутства:

ч.1 ст.2. Провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України;

п.5 ч.1, п.3 ч.2 ст.12 – арбітражний керуючий користується усіма правами розпорядника майна, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією, ліквідатора відповідно до законодавства, у тому числі має право запитувати та отримувати документи або їх копії від юридичних осіб, органів державної влади, органів місцевого самоврядування та від фізичних осіб за їхньою згодою; арбітражний керуючий зобов'язаний проводити аналіз фінансово-господарського стану, інвестиційної та іншої діяльності боржника та становища на ринках боржника та подавати результати такого аналізу до господарського суду разом з документами, що підтверджують відповідну інформацію;

ч.2 ст.59 – протягом 15 днів з дня призначення ліквідатора відповідні посадові особи банкрута зобов'язані передати бухгалтерську та іншу документацію, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору. У разі ухилення від виконання зазначених обов'язків відповідні посадові особи  банкрута несуть відповідальність відповідно до закону;

ч.1 ст.61 – ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб.

Відповідно до ч.1 і 2 ст.3, ч.2, 3 і 6 ст.8, ст.10 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні":

метою ведення бухгалтерського обліку і складання фінансової звітності є надання користувачам для прийняття рішень повної, правдивої та неупередженої інформації про фінансовий стан та результати діяльності підприємства;

бухгалтерський облік є обов’язковим видом обліку, який ведеться підприємством. Фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, грунтуються на даних бухгалтерського обліку;

питання організації бухгалтерського обліку на підприємстві належать до компетенції його власника (власників) або уповноваженого органу (посадової особи) відповідно до законодавства та установчих документів;

відповідальність за організацію бухгалтерського обліку та забезпечення фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій у первинних документах, збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом встановленого терміну, але не менше трьох років, несе уповноважений орган  (посадова особа), який здійснює керівництво підприємством, або власник відповідно до законодавства та установчих документів;

керівник підприємства зобов’язаний створити необхідні умови для правильного ведення бухгалтерського обліку, забезпечити неухильне виконання всіма підрозділами, службами та працівниками, причетними до бухгалтерського обліку, правомірних вимог бухгалтера щодо дотримання порядку оформлення та подання до обліку первинних документів;

для забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності підприємства зобов'язані проводити інвентаризацію активів і зобов'язань, під час якої перевіряються і документально підтверджуються їх наявність, стан і оцінка;

об'єкти і періодичність проведення інвентаризації визначаються власником (керівником) підприємства, крім випадків, коли її проведення є обов'язковим згідно з законодавством.

Відповідно до ч.2 ст.18 Закону України "Про державну статистику" респонденти зобов'язані безкоштовно (за винятком проведення окремих вибіркових обстежень фізичних осіб або сукупностей таких осіб, за участь у яких респонденти отримують грошову компенсацію за витрату часу) в повному обсязі за формою, передбаченою звітно-статистичною документацією, у визначені строки подавати органам державної статистики достовірну інформацію, у тому числі з обмеженим доступом, і дані бухгалтерського обліку.

11.Аналізуючи установлені обставини справи та норми чинного законодавства суд прийшов до таких висновків.

Згідно із Законом України "Про державну статистику" боржник у особі його керівника Кошіля О.Г., зобов’язаний був подавати органам державної статистики достовірну інформацію, у тому числі з обмеженим доступом, і дані бухгалтерського обліку.

Кошіль О.Г. як керівник підприємства створював первинні бухгалтерські документи фінансово-господарської діяльності, на підставі яких складав і подавав органам статистики баланси, в тому числі й баланс станом на 31.12.2015, та на підставі закону володіє документами боржника, які витребовуються від нього ліквідатором банкрута, оскільки будь-яких доказів перебування цих документів у інших осіб або доказів знищення їх в установленому законом порядку, або передачі їх в архів суду не надано.

З дня призначення ліквідатора банкрута у справі про банкрутство на колишнього керівника боржника Кошіля О.Г. законом покладається обов’язок передачі усіх, в тому числі фінансово-господарських, документів та майна банкрута протягом 15 днів.

Невиконання керівником покладеного на нього ч.6 ст.41 Закону №4212-VI (чинного на час винесення постанови про визнання боржника банкрутом) і  ч.2 ст.59 Кодексу обов'язку з передачі майна та документів боржника є правовою підставою задоволення вимог боржника у особі ліквідатора банкрута у цій частині.

  1. Суд відхиляє доводи про пропуск строку позовної давності для звернення ліквідатора банкрута з такою вимогою, оскільки установлений законом 15 денний строк для передачі документів не припиняє цього обов’язку керівника після закінчення 15-ти денного строку, оскільки допущене керівником правопорушення є триваючим і обов’язок передати документи припиняється лише його виконанням чи закриттям провадження у справі про банкрутство, оскільки розшук і виявлення активі банкрута тривають протягом усієї ліквідаційної процедури.

Так, у статті 268 ЦК України наведено невичерпний перелік вимог, на які позовна давність не поширюється. У частині другій цієї статті передбачено, що законом можуть бути встановлені також інші вимоги, на які не поширюється позовна давність. Але в деяких випадках позовна давність не може поширюватись і на інші категорії вимог, хоча про це прямо й не зазначено у законі. Зокрема, позовна давність не може поширюватися на вимоги про усунення перешкод у здійсненні власником права користування та розпоряджання своїм майном (стаття 391 ЦК України), оскільки в такому разі йдеться про так зване триваюче правопорушення. Отже, власник може пред'явити такий позов у будь-який час незалежно від того, коли почалося порушення його прав (п.5.1. постанови Пленуму ВГС України від 29.05.2013 №10).

13.Доводи про те, що Кошіль О.Г. передав усі наявні у нього документи згідно з актами від 22.04.2016, не можуть бути підставою для відмови у задоволенні вимог, оскільки наявні у справі докази (в тому числі вказані акти) не містять інформації про передачу тих документів і матеріальних цінностей, які є предметом вимоги ліквідатора банкрута.

Відсутність у Кошіля О.Г. фінансово-господарських, документів банкрута, які він з моменту призначення ліквідатора банкрута був зобов’язаний був передати не звільняє його від обов’язку передати ліквідатору таке майно банкрута. Аналогічної правової позиції дотримується Верховний Суд у своїй постанові від 28.08.2019 у справі №01/10/5026/779/2011.

  1. Разом з тим, суд вважає, що відображені в балансі боржника станом на 31.12.2015 незавершені капітальні інвестиції відповідно (код рядка 1095 активу балансу підприємства) на суму 3,6 тис. грн.; дебіторська заборгованість за розрахунками з бюджетом (код рядка 1135 активу балансу підприємства) на загальну суму 78,7 тис. грн.; інша поточна дебіторська заборгованість (код рядка 1155 активу балансу підприємства) на загальну суму 2928,00 тис. грн. не є матеріальними цінностями і Кошілю А.Г. необхідно передати документи, які підтверджують право на вказані активи.

За таких обставин вимоги ліквідатора банкрута підлягають частковому задоволенню.

Керуючись ст.234, 235 ГПК України, суд

УХВАЛИВ:

  1. Заяву боржника у особі ліквідатора банкрута, арбітражного керуючого Гуріна Р.А., від 28.10.2020 №02-01/110 задовольнити частково.

Стягнути з Кошіля Олександра Григоровича (19734, Черкаська область, Золотоніський район с.Дібрівка вул.Клубна,32, реєстраційний номер облікової картки платника податків 2992911030, дата народження: 10.12.1981), колишнього директора Приватного підприємства "Віталком" (19772, Черкаська область, с.Коробівка, вул.Леніна,1, ідентифікаційний код 34223768), та передати ліквідатору Приватного підприємства "Віталком", арбітражному керуючому Гуріну Роману Анатолійовичу (18021 м.Черкаси, вул.Гагаріна,95 кв.191, реєстраційний номер облікової карки платника податків 3045318558) бухгалтерські та інші документи Приватного підприємства "Віталком", а також матеріальні цінності банкрута:

а) документи:

документи на основні засоби; документи бухгалтерського обліку, в тому числі первинні, платіжні, регістри бухгалтерського обліку, журнали, розрахунки, тощо; електронні бази бухгалтерського обліку, програмні продукти, в яких здійснювався бухгалтерський облік, електронні ключі до відповідних програмних продуктів; звіти про наявність та рух основних фондів, амортизацію (знос) (Ф-11-03); звіти про фінансові результати і дебіторську заборгованість (Ф-41-Б); головні книги або інші реєстри синтетичного обліку банкрута; накази на списання та реалізацію основних засобів за увесь період здійснення діяльності; передачі документів в архів та акти на знищення документів; документи про списання необоротних активів (акти списання, перелік списаного майна); документи про зміст, склад та наявність незавершених капітальних інвестицій (код рядка 1095 активу балансу підприємства на 31.12.2015) на суму 3,6 тис. грн.; документи про зміст, склад та наявність виробничих запасів (код рядка 1100 активу балансу підприємства на 31.12.2015) на суму 7416,8 тис. грн.; документи про зміст, склад та наявність готової продукції (код рядка 1103) на суму 6066,4 тис. грн..; документи про дебіторську заборгованість за розрахунком з бюджетом (код рядка 1135 активу балансу підприємства на 31.12.2015) на суму 78,7 тис. грн.; документи про іншу поточну дебіторську заборгованість (код рядка 1155 активу балансу підприємства на 31.12.2015) на суму 2928,00 тис. грн.; документи про інші оборотні активи (код рядка 1190 активу балансу підприємства на суму 1089,6 тис. грн.; докумети про незавершені капітальні інвестиції відповідно до форми №1-м баланс ПП "Віталком" станом на 31.12.2015 (код рядка 1095 активу балансу підприємства) на суму 3,6 тис. грн.;

б) матеріальні та інші цінності:

виробничі запаси відповідно до форми №1-м баланс ПП "Віталком" станом на 31.12.2015 (код рядка 1100 активу балансу підприємства) на загальну суму 7416,8 тис. грн.; готова продукція відповідно до форми №1-м баланс ПП "Віталком" станом на 31.12.2015 (код рядка 1103 активу балансу підприємства) на загальну суму 6066,4 тис. грн.;

грошові кошти в національній валюті відповідно до форми №1-м баланс ПП "Віталком" (код рядка 1165 активу балансу підприємства) на загальну суму 1,5 тис. грн..

Ухвала суду набрала законної сили 09.02.2021. Ухвала суду може бути оскаржена до Північного апеляційного господарського суду через суд першої інстанції в порядку та у строки, встановлені статтями 254-257 та п.17.5 розділу ХІ Перехідні положення Господарського процесуального кодексу України.

Повне судове рішення складено і підписано 15.02.2021.

Направити цю ухвалу ліквідатору банкрута, членам комітету кредиторів (2), Кошілю О.Г..

Суддя                                                                                                             Ю.А. Хабазня