flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Ухвала по справі № 925/790/17 від 25 березня 2021 року (відмовлено у задоволенні клопотання)

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

18005, м. Черкаси, бульвар Шевченка, 307, тел. канцелярії (0472) 31-21-49, inbox@ck.arbitr.gov.ua
УХВАЛА         

25 березня 2021 року                                        м. Черкаси                                           Справа № 925/790/17

       Вх. суду № 3783/21 від 05.03.2021

Господарський суд Черкаської області

у складі головуючого судді Хабазні Ю.А.,

із секретарем судового засідання Безверхою І.М.

за участю у судовому засіданні: Юревича С.В. (від Головного управління ДПС у Черкаській області, представник за довіреністю),

у судове засідання не з’явились: представники від боржника,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Черкаси у приміщенні суду клопотання без дати і номеру

заявника, Головного управління ДПС у Черкаській області,

про заміну первісного кредитора його правонаступником,

у справі за заявою

ініціюючого кредитора, Головного управління ДФС у Черкаській області,                  

до боржника, фізичної особи – підприємця Омельченка Сергія Васильовича,

про   неплатоспроможність фізичної особи

УСТАНОВИВ:

  1. Головним управлінням ДПС у Черкаській області (вул.Хрещатик, 235, м.Черкаси, 18002, ідентифікаційний код 44131663) подано клопотання без дати і номеру про заміну первісного кредитора, Головного управління ДПС у Черкаській області, на його правонаступника, Головне управління ДПС у Черкаській області як відокремлений підрозділ Державної податкової служби з підстав ліквідації первісного кредитора.
  2. У заяві та у судовому засіданні заявник пояснив,

що правонаступництво у сфері управлінської діяльності органів державної влади (публічне правонаступництво) передбачає повне або часткове передання (набуття) адміністративної компетенції одного суб’єкта владних повноважень (суб’єкта публічної адміністрації) до іншого або внаслідок припинення первісного суб’єкта, або внаслідок повного чи часткового припинення його адміністративної компетенції;

що згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 №893 і наказами Державної податкової служби України (далі – ДПС України) від 30.09.2020 №529, від 24.12.2020 №755 та від 12.11.2020 №643 було утворено як відокремлені підрозділи ДПС України територіальні органи (в тому числі й Головне управління ДПС у Черкаській області) які є правонаступниками територіальних органів ДПС України, що ліквідуються;

що територіальний орган забезпечує самопредставництво ДПС України та ГУ ДПС через їх керівників, заступників та державних службовців без окремого доручення;

що з 01.01.2021 відбулося фактичне (компентеційне) процесуальне правонаступництво, за яким здійснено передання компетенції від ліквідованого територіального органу ДПС як юридичної особи публічного права до територіального органу ДПС як відокремленого підрозділу Державної податкової служби України;

що відомості про припинення первісного кредитора до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань не внесено і він перебуває у ліквідаційній процедурі, однак повноважень контролюючого органу вже не має;

що бази даних і документи, які свідчать про право вимоги, передані новому кредитору, однак на даний час представник доказів не має;

що вимога полягає у тому, щоб кредитором у справі була визнана саме філія, а не юридична особа (Державна податкова служба України).

На запитання головуючого який орган який визначив, що філія є правонаступником кредитора-юридичної особи, представник пояснив, що відповідно до наказу Державної податкової служби України від 24.12.2020 №755 з 01.01.2021 усі повноваження і функції контролюючого органу виконує саме філія.

  1. На підтвердження обставин правонаступництва заявником подано наступні докази: постанову Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 №893 "Деякі питання територіальних органів Державної податкової служби"; наказ Державної податкової служби України від 30.09.2020 №529 "Про утворення територіальних органів Державної податкової служби"; наказ Державної податкової служби України від 24.12.2020 №755 "Про початок забезпечення здійснення територіальними органами ДПС повноважень та функцій"; наказ Державної податкової служби України від 12.11.2020 №643 "Про затвердження положень про територіальні органи ДПС"; витяг з положення про Головне управління ДПС у Черкаській області, затверджене наказом Державної податкової служби України від 12.11.2020 №643; витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 22.01.2021 за кодом 466395899183 станом на 22.01.2021.
  2. Учасники провадження у справі про банкрутство боржника, які не прибули у судове засідання, були належним чином повідомлені про час і місце розгляду справи, однак про причини неявки їх повноважних представників не повідомили.

Явка представника заявника визнавалась обов'язковою. Явка решти учасників справи обов’язковою не визнавалась.

Відповідно до ч.1 ст.202 ГПК України неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, повідомленого належним чином про дату, час і місце судового засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, у зв’язку з чим суд розглянув справу за наявними в ній матеріалами без участі учасників справи, які не з’явились.

  1. При вирішенні поданої на розгляд заяви судом застосовуються положення Кодексу України з процедур банкрутства (далі – Кодекс).

Відповідно до ст.233 ГПК України у судовому засіданні приєднано до матеріалів справи вступну та резолютивну частини судового рішення.

  1. Норми законодавства, які підлягають застосуванню.

6.1.Відповідно до Господарського процесуального кодексу України:

ч.2 ст.4 – юридичні особи та фізичні особи - підприємці, фізичні особи, які не є підприємцями, державні органи, органи місцевого самоврядування мають право на звернення до господарського суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав та законних інтересів у справах, віднесених законом до юрисдикції господарського суду, а також для вжиття передбачених законом заходів, спрямованих на запобігання правопорушенням;

ч.3 ст.4 – до господарського суду у справах, віднесених законом до його юрисдикції, мають право звертатися також особи, яким законом надано право звертатися до суду в інтересах інших осіб;

ч.3 ст.29 – позови у спорах, що виникають з діяльності філії або представництва юридичної особи, можуть пред'являтися також за їх місцезнаходженням;

ч.4 ст.44 – юридична особа набуває процесуальних прав та обов'язків у порядку, встановленому законом, і здійснює їх через свого представника;

ч.1 ст.45 – сторонами в судовому процесі - позивачами і відповідачами - можуть бути особи, зазначені у статті 4 цього Кодексу;

ч.1 і 2 ст.52 – у разі (...) припинення юридичної особи шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), (...) суд залучає до участі у справі правонаступника відповідного учасника справи на будь-якій стадії судового процесу. Усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов'язкові для нього так само, як вони були обов'язкові для особи, яку правонаступник замінив;

ч.1 ст.56 – сторона, третя особа, а також особа, якій законом надано право звертатися до суду в інтересах іншої особи, може брати участь в судовому процесі особисто (самопредставництво) та (або) через представника;

ч.3 ст.56 – юридична особа незалежно від порядку її створення бере участь у справі через свого керівника, члена виконавчого органу, іншу особу, уповноважену діяти від її імені відповідно до закону, статуту, положення, трудового договору (контракту) (самопредставництво юридичної особи), або через представника;

ч.4 ст.56 – Держава, Автономна Республіка Крим, територіальна громада беруть участь у справі через відповідний орган державної влади, орган влади Автономної Республіки Крим, орган місцевого самоврядування відповідно до його компетенції, від імені якого діє його керівник, інша уповноважена особа відповідно до закону, статуту, положення, трудового договору (контракту) (самопредставництво органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування), або через представника".

6.2.Згідно із ст.43 Кодексу України з процедур банкрутства у разі вибуття чи заміни кредитора у справі про банкрутство господарський суд за заявою правонаступника або іншого учасника (учасників) справи здійснює заміну такої сторони її правонаступником на будь-якій стадії провадження у справі. Усі дії, вчинені у справі про банкрутство до вступу у справу правонаступника, обов'язкові для нього так само, як вони були обов'язкові для особи, які правонаступник замінив.

6.3. Відповідно до Цивільного кодексу України:

ч.1 ст.80. Юридичною особою є організація, створена і зареєстрована у встановленому законом порядку. Юридична особа наділяється цивільною правоздатністю і дієздатністю, може бути позивачем та відповідачем у суді.

ч.2 і 3 ст.81. Юридичні особи, залежно від порядку їх створення, поділяються на юридичних осіб приватного права та юридичних осіб публічного права. (…) Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. (…) Порядок утворення та правовий статус юридичних осіб публічного права встановлюються Конституцією України та законом.

6.4. Згідно із ч.3 ст.9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань"  в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості щодо державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб: … 11) дані про відокремлені підрозділи юридичної особи: ідентифікаційний код відокремленого підрозділу; найменування відокремленого підрозділу; місцезнаходження відокремленого підрозділу; види діяльності відокремленого підрозділу; відомості про керівника відокремленого підрозділу: прізвище, ім’я, по батькові, посада, дата призначення та реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта), наявність обмежень щодо представництва юридичної особи.

6.5. Згідно із Законом України "Про центральні органи виконавчої влади":

ч.1 ст.5. Міністерства та інші центральні органи виконавчої влади утворюються, реорганізуються та ліквідуються Кабінетом Міністрів України за поданням Прем'єр-міністра України;

ч.3 ст.3   Положення   про міністерства, інші центральні органи виконавчої влади затверджує Кабінет Міністрів України;

ч.1 і 2 ст.21-1. Територіальні органи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну митну політику, та центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, можуть утворюватися в межах граничної чисельності державних службовців та працівників відповідного центрального органу виконавчої влади і коштів, передбачених на утримання центрального органу виконавчої влади, ліквідовуватися, реорганізовуватися керівником відповідного центрального органу виконавчої влади як відокремлені підрозділи центрального органу виконавчої влади за погодженням з міністром, який спрямовує та координує діяльність такого центрального органу виконавчої влади.  Територіальні органи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну митну політику, та центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, визначені частиною першою цієї статті, утворюються без статусу юридичної особи та є органами державної влади, можуть мати окремий баланс, рахунки в органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, печатку та бланк зі своїм найменуванням та із зображенням Державного Герба України.

6.6. Постановою від 30.09.2020 №893 "Деякі питання територіальних органів Державної податкової служби" Кабінет Міністрів України постановив:

п.1. Ліквідувати як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної податкової служби за переліком згідно з додатком (серед яких є й Головне управління ДПС у Черкаській області).

п.2. Установити, що: … територіальні органи Державної податкової служби, що ліквідуються відповідно до пункту 1 цієї постанови, продовжують здійснювати свої повноваження та функції до утворення Державною податковою службою територіальних органів згідно з абзацом четвертим пункту 3 цієї постанови та прийняття рішення про можливість забезпечення здійснення такими органами повноважень та функцій територіальних органів, що ліквідуються. Таке рішення приймається Державною податковою службою після здійснення заходів, пов’язаних із внесенням до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань даних про територіальні органи Державної податкової служби, що будуть утворені згідно з абзацом четвертим пункту 3 цієї постанови, як відокремлені підрозділи юридичної особи публічного права, затвердженням положень про них, структур, штатних розписів, кошторисів та заповненням 30 відсотків вакансій; права та обов’язки територіальних органів Державної податкової служби, що ліквідуються відповідно до пункту 1 цієї постанови, переходять Державній податковій службі та її територіальним органам у межах, визначених положеннями про Державну податкову службу та її територіальні органи.

6.7. Згідно із Положенням про Державну податкову службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2019 № 227:

п.4. ДПС відповідно до покладених на неї завдань: 12) здійснює адміністрування податків, зборів, платежів, єдиного внеску, у тому числі проводить відповідно до законодавства перевірки та звірки платників податків (платників єдиного внеску); 18) здійснює погашення податкового боргу, стягнення своєчасно ненарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів; 24) забезпечує стягнення сум простроченої заборгованості суб’єктів господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитами (позиками), залученими державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державні (місцеві) гарантії, а також за кредитами з бюджету в порядку, визначеному   Податковим кодексом України   та іншими законами;

п.5. ДПС з метою організації своєї діяльності: 15) забезпечує самопредставництво ДПС у судах через Голову ДПС, а також без окремого доручення Голови ДПС через його заступників та державних службовців самостійних структурних підрозділів апарату ДПС відповідно до положень про такі підрозділи, які забезпечують самопредставництво інтересів ДПС в судах без окремого доручення Голови ДПС.

п.7. ДПС здійснює повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку її територіальні органи. ДПС та її територіальні органи є контролюючими органами (податковими органами, органами стягнення).

п.15. ДПС є юридичною особою публічного права, має печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки, рахунки в органах Казначейства і банках.

6.8. Згідно з п.1 Положенням про Головне управління ДПС у Черкаській області, затвердженим наказом Державної податкової служби України від 12.11.2020 №643, Головне управління ДПС у Черкаській області (далі – ГУ ДПС) є територіальним органом, утвореним на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України (далі – ДПС). ГУ ДПС забезпечує реалізацію повноважень ДПС на території Черкаської області. ГУ ДПС є правонаступником майна, прав та обов’язків Головного управління ДПС у Черкаській області (ЄДРПОУ 43142920).

  1. Аналізуючи установлені обставини справи та норми чинного законодавства суд прийшов до таких висновків.

7.1. Правонаступництво це є перехід прав і обов’язків від однієї особи до іншої. При чому це такий перехід, при якому права і обов’язки переходять від однієї особи, яка має право самостійно, від свого імені набувати прав і обов’язків, до іншої особи, яка має право самостійно, від свого імені набувати прав і обов’язків.

Такий перехід можливий лише у випадку або реорганізації юридичної особи або внаслідок передання права вимоги від однієї особи до іншої (ст.52 ГПК України і ст.43 Кодексу).

В обох випадках правонаступник стає володільцем прав і обов’язків особи, яку правонаступник замінив.

7.2. Будь-які ж права і обов’язки кредитора стосовно боржника у справі про банкрутство засвідчуються відповідними документами про право вимоги чи про зобов’язання.

Згідно із абз.5 ч.1 ст.1, абз.1 ч.1 і абз.9 ч.3 ст.45 Кодексу "грошове зобов'язання - зобов'язання боржника сплатити кредитору певну грошову суму відповідно до цивільно-правового правочину (договору) та на інших підставах, передбачених законодавством України; до грошових зобов'язань належать також зобов'язання щодо сплати податків, зборів (обов'язкових платежів), страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне та інше соціальне страхування"; таке зобов’язання має підтверджуватися "документами, що підтверджують грошові вимоги до боржника".

Отже право грошової вимоги держави у особі контролюючого органу (а саме податкового органу – яким є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, та його територіальні органи) до боржника ґрунтується на зобов'язанні боржника сплатити кредитору (державі) певну грошову суму, що підтверджується відповідними документами.

7.3. Згідно із ст.104 Цивільного кодексу України юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов'язки переходять до правонаступників.

Тобто, у разі ліквідації юридичних осіб майно, права та обов'язки не переходять до іншої особи – ліквідація передбачає:

що "майно юридичної особи, що залишилося після задоволення вимог кредиторів (у тому числі за податками, зборами, єдиним внеском на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та іншими коштами, що належить сплатити до державного або місцевого бюджету, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування), передається учасникам юридичної особи, якщо інше не встановлено установчими документами юридичної особи або законом" (ч.12 ст.111 ЦК України);

що права реалізуються шляхом продажу активів стягнення дебіторської заборгованості (тобто шляхом переведення активів у грошову форму для проведення розрахунків), а ліцензії, документи дозвільного характеру та інші документи, а також печатки та штампи, які підлягають поверненню органам державної влади, органам місцевого самоврядування, повертаються їм ліквідаційною комісією  (ч.1 і 6 ст.111 ЦК України);

що зобов'язання припиняється ліквідацією юридичної особи (боржника або кредитора), крім випадків, коли законом або іншими нормативно-правовими актами виконання зобов'язання ліквідованої юридичної особи покладається на іншу юридичну особу, зокрема за зобов'язаннями про відшкодування шкоди, завданої каліцтвом, іншим ушкодженням здоров'я або смертю) (ст.609 ЦК України).

Тобто, якщо після задоволення вимог кредиторів і ліквідації Головного управління ДПС у Черкаській області (ідентифікаційний код 43142920) залишиться таке майно, як "зобов’язання до банкрута у цій справі", то лише тоді воно (разом з документами, які його підтверджують може бути передано засновнику (державі) у особі ДПС України.

Перехід права вимоги до боржника-банкрута означає фізичне переміщення документів про право вимоги до особи, яку правонаступник замінив. На даний час суду не надано доказів тому, що такий актив як "зобов’язання до банкрута" у формі документів про право вимоги були передані ДПС України чи й іншій юридичній особі.

Тобто правонаступництво можливе лише внаслідок реорганізації юридичних осіб, але не внаслідок ліквідації. Органи державної влади є лише різновидом юридичної особи – інше може бути визначено лише спеціальним законом.

7.4. При цьому суд вважає за необхідне наголосити на тому, що згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 №893 передбачається два основних рішення: 1) ліквідувати Головне управління ДПС у Черкаській області (ідентифікаційний код 43142920) без будь-якого правонаступництва; 2) передати повноваження та функції держави від ліквідованої юридичної особи публічного права до іншої юридичної особи публічного права, а саме ДПС України та її територіальних органів (але не до територіальних органів без ДПС України, як намагається переконати суд заявник).

В той же час, не маючи повноважень на прийняття такого рішення, Державною податковою службою України у п.1 Положення про Головне управління ДПС у Черкаській області (затвердженим наказом від 12.11.2020 №643), Головне управління ДПС у Черкаській області (філія, ідентифікаційний код 44131663) визначається правонаступником майна, прав та обов’язків Головного управління ДПС у Черкаській області (як юридичної особи, ідентифікаційний код 43142920), що є незаконним.

Норму постанови Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 №893 про те, що "права та обов’язки територіальних органів Державної податкової служби, що ліквідуються відповідно до пункту 1 цієї постанови, переходять Державній податковій службі та її територіальним органам у межах, визначених положеннями про Державну податкову службу та її територіальні органи" не може бути витлумачено як уповноваження ДПС України правом визначити новоутворені філії (в тому числі й Головне управління ДПС у Черкаській області) правонаступником майна, прав та обов’язків ліквідовуваних юридичних осіб, оскільки і сам Кабінет Міністрів України не має такого права відповідно до ч.3 ст.81 Цивільного кодексу України.

Тобто в даному випадку органи виконавчої влади мають самостійно визначитися у питанні у який спосіб припиняється Головне управління ДПС у Черкаській області (ідентифікаційний код 43142920) – шляхом ліквідації чи шляхом реорганізації та привести свої акти у відповідність до цього способу.

Закон не містить таких понять, як "публічне правонаступництво" чи "фактичне (компентеційне) процесуальне правонаступництво", а намагання заявника підмінити "перехід повноважень і функцій держави" від одного державного органу до іншого (який фактично має місце в даному випадку) на "перехід майна, прав і обов’язків" від юридичної особи до філії іншої юридичної особи через вживання цих понять – не можуть бути прийняті судом як докази правонаступництва.

7.5. Відповідно до Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань” в Єдиному державному реєстрі містяться відомості щодо юридичної особи, зокрема, дані про відокремлені підрозділи юридичної особи. Відомості з Єдиного державного реєстру, використовуються для ідентифікації юридичної особи або її відокремленого підрозділу, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи - підприємця, у тому числі під час провадження ними господарської діяльності та відкриття рахунків у банках та інших фінансових установах.

Отже відокремлений підрозділ – це підрозділ юридичної особи, що знаходиться поза її місцезнаходженням, здійснює всі або частину її функцій, виконує роботи або операції, надає послуги від імені юридичної особи, або здійснює представництво і захист інтересів юридичної особи.
Відокремлений підрозділ не є юридичною особою. Такий підрозділ наділяється майном юридичної особи, що його створила, і діє на підставі затвердженого нею положення. Відомості про відокремлені підрозділи юридичних осіб містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань і їм присвоюється ідентифікаційний код. Однак ці норми не змінюють правового статусу філії, не дають їй права самостійно, від свого імені виступати особою в цивільному обороті, не наділяють її самостійною правоздатністю і дієздатністю, не дають їй права самостійно бути позивачем та відповідачем у суді, а відповідно і кредитором у цій справі про банкрутство.

У витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 22.01.2021 міститься запис про таку юридичну особу як Державна податкова служба України (місцезнаходження – 04053, м.Київ, Львівська площа, буд.8; ідентифікаційний код – 43005393), а також дані про його відокремлені підрозділи, в тому числі про "Філія (інший відокремлений підрозділ), Головне управління ДПС у Черкаській області, код ЄДРОПОУ ВП: 44131663, місцезнаходження: Україна, 18002, Черкаська обл., місто Черкаси, вул.Хрещатик, будинок 235".

Отже, відокремлений підрозділ Головне управління ДПС у Черкаській області, як структурний підрозділ Державної податкової служби України (юридичної особи), не має права юридичної особи, тому не є самостійною особою в цивільному обороті відповідно до Цивільного кодексу України і не може виступати "особою, якій законом надано право звертатися до суду в інтересах інших осіб" (ч.3 ст.4 ГПК України), однак може пред'являти позови за місцезнаходженням філії "у спорах, що виникають з діяльності філії" (ч.3 ст.29 ГПК України). Такі позови, заяви про відкриття справи про банкрутство (і відповідно усі заяви у відкритих справах) подаються до суду від імені і в інтересах юридичної особи (ч.1 ст.45 і ч.2 ст.4 ГПК України), а не у власних інтересах філії, та подаються особами, які здійснюють самопредставництво юридичної особи (ч.3 ст.56 ГПК України) чи є представниками ДПС України (ч.1 ст.58 ГПК України).

За вказаних обставин, суд вважає, що вимога задоволенню не підлягає. 

Керуючись ст.234, 235 ГПК України, суд

УХВАЛИВ:

  1. У задоволенні клопотання Головного управління ДПС у Черкаській області без дати і номеру відмовити повністю.

Ухвала суду набрала законної сили 25.03.2021. Ухвала суду може бути оскаржена до Північного апеляційного господарського суду через суд першої інстанції в порядку та у строки, встановлені статтями 254-257 та п.17.5 розділу ХІ Перехідні положення Господарського процесуального кодексу України.

Повне судове рішення складено і підписано 07.04.2021.

Направити цю ухвалу заявнику, керуючому реалізацією, членам комітету кредиторів (1).

Суддя                                                                                                             Ю.А. Хабазня