flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Ухвала по справі № 925/843/14 від 17 серпня 2020 року № 1 (відмовлено у затвердженні плану санації)

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

18005, м. Черкаси, бульвар Шевченка, 307, тел. канцелярії (0472) 31-21-49, inbox@ck.arbitr.gov.ua
УХВАЛА

17 серпня 2020 року № 1                                       м. Черкаси                                      Справа № 925/843/14

Вх. суду № 10198/20 від 08.07.2020

Вх. суду № 12026/20 від 07.08.2020

Господарський суд Черкаської області

у складі головуючого судді Хабазні Ю.А.,

із секретарем судового засідання Безверхою І.М.

за участю у судовому засіданні: Пилипенко Т.В. (керуючий санацією боржника, особисто), Крамаренко С.Я. (від боржника, адвокат), Остроушко Т.В., Недоступ О.О. (від Головного управління ДПС у Черкаській області, представники за довіреностями), Олексієнко Я.О. (від Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області), Денжанської О.С. (від Черкаської обласної ради, представник за довіреністю), Шутенко І.Г. (представник працівників боржника, особисто),

у судове засідання не з’явились: представники від ТОВ "Афіна",

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Черкаси у приміщенні суду клопотання від 08.07.2020 №02-03/883

заявника, керуючого санацією боржника,

про продовження строку процедури санації боржника та затвердження змін і доповнень до плану санації

у справі за заявою

ініціюючого кредитора, Товариства з обмеженою відповідальністю "Юссам"

до боржника, Комунального підприємства "Облпаливо" Черкаської обласної ради,

про  визнання банкрутом,

УСТАНОВИВ:

1.Керуючим санацією боржника, арбітражним керуючим Пилипенко Т.В., у межах справи про банкрутство на підставі рішень комітету кредиторів (протоколи від 30.06.2020 №71, від 29.07.2020 №75) подано клопотання: від 08.07.2020 №02-03/883 (вх.суду №10198/20 від 08.07.2020) з вимогою продовжити процедуру санації боржника на шість місяців; а також від 07.08.2020 №02-03/911 (вх.суду №12026/20 від 07.08.2020) з вимогою затвердити нову редакцію плану санації від 10.04.2019.

2.У судовому засіданні керуючий санацією боржника заявлене клопотання підтримала і пояснила,

що на виконання рішення комітету кредиторів (протокол від 27.01.2020 №68) та плану санації керуючим санацією боржника на електронному майданчику  "Е-Тендер" здійснено публікацію оголошення про аукціон з продажу майна підприємства без можливості зниження початкової ціни по шести лотах, переможцем якого по лоту №14180129/1 "Комплекс нежитлових будівель та споруд Лисянського паливного складу КП "Облпаливо" Черкаської обласної ради, визнано ПСП "УкрРосХім" з ціновою пропозицією 3150000 грн.;

що за результатами повторного аукціону переможцем по лоту №14180129/7 "Компелкс Будівель та споруд Шполянського паливного складу КП "Облпаливо" Черкаської обласної ради, визначено ПСП "УкрРосХім" з ціновою пропозицією 2471404,80 грн., однак останній від повної сплати вартості майна листом від 25.03.2020 №84 відмовився;

що перший і другий повторний аукціони з продажу майна підприємства з можливістю зниження початкової ціни, оголошення про які опубліковані керуючим санацією 15.03.2020 та 30.03.2020 не відбулись із-за відсутності заявок на участь;

що комітетом кредиторів (протокол від 09.04.2020 №70) схвалено умови продажу частини майна боржника відповідно до плану санації, а саме: проведення першого аукціону без можливості зниження початкової ціни лотів; у разі закінчення першого аукціону без визначення переможця аукціону, керуючим санацією здійснюється оголошення проведення повторного аукціону, початковою ціною якого є зменшена на 3% початкова ціна першого аукціону; у разі закінчення повторного аукціону без визначення переможця аукціону, керуючим санацією здійснюється оголошення проведення другого повторного аукціону, початковою ціною якого є зменшена на 5% початкова ціна повторного аукціону;

що аукціони з продажу частини майна підприємства без можливості зниження початкової ціни, оголошення про які опубліковані керуючим санацією 16.04.2020 та 28.04.2020 не відбулись у зв’язку з відсутністю заявок на участь;

що 06.05.2020 відбувся аукціон з продажу лоту №14180129/7-2 "Комплекс нежитлових будівель та споруд Шполянського паливного складу КП "Облпаливо" Черкаської обласної ради, переможцем якого визнано ТОВ "Шпола-Агро Індустрі" з ціновою пропозицією 3 210 000 грн.;

що перший та другий повторні аукціони, оголошення про які опубліковані керуючим санацією 18.05.2020 та 09.06.2020, не відбулись із відсутністю заявок на участь;

що комітетом кредиторів (протокол від 29.07.2020 №75) прийнято рішення про схвалення умов продажу частини майна боржника та внесення змін до плану санації КП "Облпаливо" Черкаської обласної ради

що оскільки основними напрямками, які забезпечують вихід КП "Облпаливо" Черкаської обласної ради із стану неплатоспроможності є продаж частини майна, передача в оренду визначених власником паливних складів, а також здійснення господарської діяльності боржником, то внесення запропонованих комітетом кредиторів змін і доповнень до плану санації дозволить протягом наступних шести місяців виконати усі зобов'язання  та відновити платоспроможність підприємства-боржника;

що за рахунок коштів, які надійшли на санаційний рахунок боржника у період з 01.01.2020 до 30.06.2020: виплачено заробітну плату (аліменти) в розмірі 7 203 171,57 грн.; сплачено платків на ФЗП та утримання із зарплати, в тому числі: ПДФО в розмірі 29 244,27 грн., військового збору в розмірі 18 844,80 грн., ЄСВ в розмірі 252 503,71 грн.; поповнено електронний рахунок по сплаті ПДВ в розмірі 780 300 грн.; задоволено вимоги конкурсних кредиторів четвертої черги в розмірі 286 953,89 грн. (з них: ТОВ "Афіна" – 246 551,93 грн., ПАТ "Обленерго" – 2 208,56 грн., ТОВ "Одеська ЗТК" – 201,43 грн., ТОВ "Технорішення" в розмірі 37 991,97 грн.); задоволено вимог поточних кредиторів в розмірі 3 118 929,83 грн. (в тому числі: плати за відходи – 6 089,66 грн., сплати ПДВ – 1 267 681,01 грн., податку на прибуток – 72 741,47 грн., земельного податку – 1 771 043,96 грн., надходжень від розміщення реклами – 1,72 грн., рентної плати – 1 372,01 грн.); проведено розрахунок із поточними кредиторами згідно з планом санації в розмірі 696 136,13 грн.; виконано поточних зобов'язань по сплаті земельного податку за лютий, квітень 2020 року в розмірі 95 945,32 грн.; погашено зобов'язань по виконавчих провадженнях Придніпровської ДВС в м.Черкаси ГТУЮ в розмірі 183 542,29 грн.;

що залишок грошових коштів на санаційному рахунку становить 515 868,55 грн., з них коштів, зарезервованих для розрахунків у сумі 422 914,92 грн. (в тому числі: із конкурсним кредитором ТОВ "Ростенерго" – 385 341,12 грн., зобов'язань по сплаті аліментів – 20 351,89 грн., зобов'язань по відшкодуванню сум згідно з авансовими звітами колишніх працівників підприємства – 17 221,91 грн.).

  1. Присутні у судових засіданнях представники працівників боржника, Головного управління ДПС у Черкаській області, Черкаської обласної ради заявлене керуючим санацією, арбітражним керуючим Пилипенко Т.В., клопотання підтримали.

Представник Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області залишив вирішення питання на розсуд суду.

4.Учасник провадження у справі про банкрутство боржника, ТОВ "Афіна", був належним чином повідомлений про час і місце розгляду справи.  Однак, його повноважний представник у судове засідання не з’явився і про причини неявки не повідомив.

Явка учасників справи обов’язковою не визнавалась.

Відповідно до ч.1 ст.202 ГПК України неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, повідомленого належним чином про дату, час і місце судового засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, у зв’язку з чим суд розглянув справу за наявними в ній матеріалами без участі учасників справи, які не з’явились.

5.При вирішенні поданої на розгляд заяви судом застосовуються положення Кодексу України з процедур банкрутства (далі – Кодекс) та Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у новій редакції згідно із Законом України від 22.12.2011 №4212-VI, чинній з 19.01.2013, далі – Закон №4212-VI), чинного на час вчинення відповідних дій у процедурах банкрутства.

Відповідно до ст.233 ГПК України у судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частини судового рішення.

6.Заслухавши учасників справи та дослідивши наявні у справі докази суд встановив наступне.

На виконання плану санації керуючим санацією  боржника на електронному майданчику  "Е-Тендер" здійснено публікацію оголошення про аукціон з продажу майна підприємства без можливості зниження початкової ціни (07.02.2020 – Монастирищенського паливного складу, лот 14180129/3; 10.02.2020 – Чорнобаївського паливного складу, лот 14180129/2; 10.02.2020 - Звенигородського паливного складу, лот 14180129/6; Лисянського паливного складу, лот 14180129/1; Тальнівського паливного складу, лот 14180129/5; Кононівського паливного складу, лот 14180129/4; Шполянського паливного складу, лот 14180129/7), переможцем якого по лоту №14180129/1 "Комплекс нежитлових будівель та споруд Лисянського паливного складу КП "Облпаливо" Черкаської обласної ради, що розташований за адресою: Черкаська область, смт.Лисянка, вул.Вокзальна,22" автоматизованою системою електронного майданчика "Е-Тендер" (протокол електронного аукціону №UA-PS-2020-02-10-000007-3) визнано ПСП "УкрРосХім" з ціновою пропозицією 3150000 грн. (з ПДВ), з яким після повної сплати ціни за придбання майна платіжними дорученнями від 04.03.2020 №2968 на суму 215868 грн. та від 12.03.2020 №395 на суму 2934132 грн. підписано акт від 16.03.2020 про придбання майна на аукціоні.

03.03.2020 керуючим санацією здійснено публікацію оголошень про аукціон з продажу майна підприємства з можливістю зниження початкової ціни (перший повторний аукціон): Монастирищенського паливного складу, лот 14180129/3; Чорнобаївського паливного складу, лот 14180129/2; Звенигородського паливного складу, лот 14180129/6; Тальнівського паливного складу, лот 14180129/5; Кононівського паливного складу, лот 14180129/4; Шполянського паливного складу, лот 14180129/7, переможцем якого по лоту №14180129/7 "Компелкс Будівель та споруд Шполянського паливного складу КП "Облпаливо" Черкаської обласної ради, що розташований за адресою: Черкаська область, Шполянський райн, с.Сигнаївка, вул.Залізнична,1в" визначено ПСП "УкрРосХім" з ціновою пропозицією 2471404,80 грн. Останній  здійснив перерахування гарантійного внеску в розмірі 180641,86 грн., однак від повної сплати вартості майна листом від 25.03.2020 №84 відмовився, з огляду на відсутність у Шполянського паливного складу безпосереднього сполучення із колією залізниці смт.Сигнаївка та на його прилеглість стрілочним переводом №114 до залізничної колії №7, належної на праві приватної власності ПрАТ "Лебединський насіннєвий завод", яке є його прямим конкурентом на ринку мінеральних добрив у даному регіоні.

Перший повторний і другий повторний аукціони з продажу майна підприємства з можливістю зниження початкової ціни, оголошення про які опубліковані керуючим санацією 15.03.2020 та 30.03.2020 не відбулись із-за відсутності заявок на участь.

Надалі, комітетом кредиторів (протокол від 09.04.2020 №70) схвалено умови продажу частини майна боржника відповідно до плану санації, а саме: проведення першого аукціону без можливості зниження початкової ціни лотів; у разі закінчення першого аукціону без визначення переможця аукціону, керуючим санацією здійснюється оголошення проведення повторного аукціону, початковою ціною якого є зменшена на 3% початкова ціна першого аукціону; у разі закінчення повторного аукціону без визначення переможця аукціону, керуючим санацією здійснюється оголошення проведення другого повторного аукціону, початковою ціною якого є зменшена на 5% початкова ціна повторного аукціону;

Аукціони з продажу частини майна підприємства без можливості зниження початкової ціни, оголошення про які опубліковані керуючим санацією 16.04.2020 та 28.04.2020 не відбулись у зв’язку з відсутністю заявок на участь.

06.05.2020 відбувся аукціон з продажу лоту №14180129/7-2 "Комплекс нежитлових будівель та споруд Шполянського паливного складу КП "Облпаливо" Черкаської обласної ради, що розташований за адресою: Черкаська область, Шполянський район, с.Сигнаївка, вул.Залізнична, 1в", переможцем якого автоматизованою системою електронного майданчика "Е-Тендер" (протокол електронного аукціону №UA-PS-2020-04-16-000232-3) визнано ТОВ "Шпола-Агро Індустрі" з ціновою пропозицією 3 210 000 грн. Після повної сплати ціни за придбання майна платіжними дорученнями від 13.05.2020 з останнім складено акт від 15.05.2020 про придбання майна на аукціоні;

Перший повторний та другий повторні аукціони, оголошення про які опубліковані керуючим санацією 18.05.2020 та 09.06.2020, не відбулись із відсутністю заявок на участь.

За рахунок коштів, які надійшли на санаційний рахунок боржника у період з 01.01.2020 до 30.06.2020: виплачено заробітну плату (аліменти) в розмірі 7 203 171,57 грн.; сплачено платків на ФЗП та утримання із зарплати, в тому числі: ПДФО в розмірі 29 244,27 грн., військового збору в розмірі 18 844,80 грн., ЄСВ в розмірі 252 503,71 грн.; поповнено електронний рахунок по сплаті ПДВ в розмірі 780 300 грн.; задоволено вимоги конкурсних кредиторів четвертої черги в розмірі 286 953,89 грн. (з них: ТОВ "Афіна" – 246 551,93 грн., ПАТ "Обленерго" – 2 208,56 грн., ТОВ "Одеська ЗТК" – 201,43 грн., ТОВ "Технорішення" в розмірі 37 991,97 грн.); задоволено вимог поточних кредиторів в розмірі 3 118 929,83 грн. (в тому числі: плати за відходи – 6 089,66 грн., сплати ПДВ – 1 267 681,01 грн., податку на прибуток – 72 741,47 грн., земельного податку – 1 771 043,96 грн., надходжень від розміщення реклами – 1,72 грн., рентної плати – 1 372,01 грн.); проведено розрахунок із поточними кредиторами згідно з планом санації в розмірі 696 136,13 грн.; виконано поточних зобов'язань по сплаті земельного податку за лютий, квітень 2020 року в розмірі 95 945,32 грн.; погашено зобов'язань по виконавчих провадженнях Придніпровської ДВС в м.Черкаси ГТУЮ в розмірі 183 542,29 грн.;

Залишок грошових коштів на санаційному рахунку становить 515 868,55 грн., з них коштів, зарезервованих для розрахунків у сумі 422 914,92 грн. (в тому числі: із конкурсним кредитором ТОВ "Ростенерго" – 385 341,12 грн., зобов'язань по сплаті аліментів – 20 351,89 грн., зобов'язань по відшкодуванню сум згідно з авансовими звітами колишніх працівників підприємства – 17 221,91 грн.).

Комітетом кредиторів (протокол від 29.07.2020 №75) прийнято рішення про схвалення умов продажу частини майна боржника для внесення змін до плану санації КП "Облпаливо" Черкаської обласної ради, а саме:

визначено перелік основних засобів та їх початкову ціну:

Чорнобаївський паливний склад, лот №14180129/2-3 – 2981280 грн.; Монастирищенський паливний склад, лот №14180129/3-3 – 709200 грн.; Кононівський паливний склад, лот №14180129/4-3 – 1030680 грн.; Тальнівський паливний склад, лот №141801429/5-3 – 2085360 грн.; Звенигородський паливний склад, лот №14180129/6-3 – 2586000 грн.;

визначено наступний порядок проведення аукціону з продажу майна:

перший аукціон проводиться без можливості зниження початкової ціни лотів;

у разі закінчення першого аукціону без визначення переможця аукціону, керуючий санацією протягом одного місяця оголошує проведення першого повторного аукціону без можливості зниження початкової ціни;

початковою ціною першого повторного аукціону без можливості зниження початкової ціни є початкова ціна першого аукціону, зменшена на 3%;

початковою ціною першого повторного аукціону є: Чорнобаївський паливний склад, лот №14180129/2-3 – 2891841,60 грн.; Монастирищенський паливний склад, лот №14180129/3-3 – 687924 грн.; Кононівський паливний склад, лот №14180129/4-3 – 999759,60 грн.; Тальнівський паливний склад, лот №141801429/5-3 – 2022799,20 грн.; Звенигородський паливний склад, лот №14180129/6-3 – 2508420 грн.;

у разі закінчення першого повторного аукціону без визначення переможця, керуючий санацією протягом одного місяця оголошує про проведення другого повторного аукціону;

другий повторний аукціон проводиться з можливістю зниження початкової ціни;

початковою ціною другого повторного аукціону є початкова ціна першого повторного аукціону, зменшена на 4%; використати 1 крок  зниження ціни (1%); гранична ціна, до якої може бути знижено початкову вартість під час проведення аукціону: Чорнобаївський паливний склад, лот №14180129/2-3 – 2748406,26 грн.; Монастирищенський паливний склад, лот №14180129/3-3 – 653802,97 грн.; Кононівський паливний склад, лот №14180129/4-3 – 950171,53 грн.; Тальнівський паливний склад, лот №141801429/5-3 – 1922468,36 грн.; Звенигородський паливний склад, лот №14180129/6-3 – 2384002,37 грн.;

  1. Відповідно до Кодексу:

ч.4 Прикінцевих та перехідних положень. Установити, що з дня введення в дію цього Кодексу подальший розгляд справ про банкрутство здійснюється відповідно до положень цього кодексу незалежно від дати відкриття провадження у справі про банкрутство, крім справ про банкрутство, які на день введення в дію цього Кодексу перебувають на стадії санації, провадження  в яких продовжується відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його  банкрутом". Перехід до наступної судової процедури та подальше провадження у таких справах здійснюється відповідно до цього Кодексу.

Реалізація майна боржника здійснюється  відповідно до вимог цього Кодексу, крім майна боржника, оголошення про продаж якого опубліковане до дня введення в дію цього Кодексу. У разі непродажу такого майна його подальша реалізація здійснюється відповідно до вимог цього Кодексу;

ч.6 ст.75. Комітет кредиторів, забезпечений кредитор можуть прийняти рішення про: надання згоди на продаж майна на запропонованих умовах; надання згоди на продаж майна, змінивши умови продажу; відмову в наданні згоди на продаж майна з обґрунтуванням причин.

ч.1 і 2 ст.75. Арбітражний керуючий визначає умови продажу за погодженням з комітетом кредиторів та забезпеченим кредитором (щодо майна, яке є предметом забезпечення). До обов'язкових умов продажу належать: склад майна (лот); початкова ціна; крок аукціону;

ч.1 і 2 ст.79. У разі закінчення аукціону без визначення переможця замовник аукціону протягом одного місяця зобов'язаний оголосити про проведення повторного аукціону. Початковою ціною повторного аукціону є зменшена на 20 відсотків початкова ціна першого аукціону;

ч.3 і 4 ст.79. У разі закінчення першого повторного аукціону без визначення переможця замовник аукціону протягом одного місяця (а якщо продається заставлене майно – протягом 45 днів) зобов'язаний оголосити про проведення другого повторного аукціону. Початковою ціною другого повторного аукціону є зменшена на 25 відсотків початкова ціна першого повторного аукціону;

ч.5 ст.79. Комітет кредиторів, а щодо заставленого майна – забезпечений кредитор може своїм рішенням встановити початкову ціну повторного  аукціону, другого повторного аукціону меншу, ніж визначено частинами другою і четвертою цієї статті.

Ст.80. Перший аукціон проводиться без можливості зниження початкової ціни. Повторний аукціон може проводитися з можливістю зниження початкової вартості лише за згодою забезпеченого кредитора щодо майна, яке є предметом забезпечення, або за згодою комітету кредиторів щодо іншого майна, яке підлягає продажу. 2. Комітет кредиторів або забезпечений кредитор, надаючи згоду на проведення першого повторного аукціону з можливістю зниження початкової вартості, має право визначити граничну ціну, до якої може бути знижено початкову вартість під час проведення аукціону. 3. Другий повторний аукціон проводиться з можливістю зниження початкової ціни.

Згідно із Законом №4212-VI:

ст.28. Господарський суд за клопотанням комітету кредиторів виносить ухвалу про введення процедури санації строком на шість місяців. За вмотивованим клопотанням керівника санації чи комітету кредиторів строк процедури санації може бути продовжено господарським судом, але не більше ніж на дванадцять місяців;

ч.7 ст.29 Комітет кредиторів може прийняти одне з таких рішень: схвалити план санації та подати його до господарського суду; відхилити план санації і звернутися до господарського суду з клопотанням про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури; відхилити план санації, звернутися до господарського суду з клопотанням про усунення арбітражного керуючого від виконання ним обов'язків керуючого санацією та про призначення нового керуючого санацією в порядку, встановленому цим Законом. Зазначене рішення має містити дату скликання чергового засідання комітету кредиторів для розгляду нового плану санації.

абз.7 ч.7 ст.29. У разі схвалення комітетом кредиторів плану санації, який передбачає більший строк санації боржника, ніж початково встановлений, господарський суд продовжує строк санації в межах строку, встановленого частиною першою ст.28 цього Закону, якщо є підстави вважати, що продовження строку санації і виконання плану санації приведе до відновлення платоспроможності боржника;

ч.11 і 12 ст.36. Якщо розрахунки з кредиторами не проведено у строки, передбачені планом санації, та за умови відсутності внесення клопотання комітету кредиторів про продовження строків, передбачених планом санації, і відповідних змін до плану санації, господарський суд визнає боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру. Продовження строку процедури санації в межах строку санації, визначеного цим Законом, здійснюється господарським судом після внесення відповідних змін (доповнень) до плану санації боржника. Зміни до плану санації схвалюються комітетом кредиторів та затверджуються господарським судом відповідно до вимог цього Закону.

8.Аналізуючи установлені обставини справи та норми чинного законодавства суд прийшов до таких висновків.

Метою аукціону, як способу реалізації, є відчуження майна банкрута за максимальною ціною, яку визначає ринок за умови конкуренції продажу, тому початкова вартість майна є стартовою ціною, яка із першим кроком аукціону втрачає своє значення. Початкова вартість майна на аукціоні не впливає на кінцеву ціну реалізації майна, оскільки під час торгів вона може бути як зменшена, так і збільшена.

Згідно із ст.79 Кодексу у разі закінчення аукціону без визначення переможця замовник зобов'язаний продовжити продаж майна із застосуванням продажу на першому повторному та другому повторному аукціонах. При цьому, закон імперативно зменшує початкову вартість на 20 відсотків початкової ціни першого аукціону, а другого повторного – відповідно на 25 відсотків початкової ціни першого повторного аукціону.

Згідно із ст.80 Кодексу: перший аукціон проводиться без можливості зниження початкової ціни; повторний аукціон проводитися з можливістю зниження початкової вартості лише за згодою комітету кредиторів. Тобто, якщо згоди немає – то він також проводиться без можливості зниження ціни, а якщо згоду надано, то комітет кредиторів має право визначити граничну ціну, до якої може бути знижено початкову вартість під час проведення аукціону; другий повторний аукціон проводиться з можливістю зниження початкової ціни.

Однак згідно з пунктом 5.2.1 поданого на затвердження суду плану санації (т.42 а.с.32): початковою ціною першого повторного аукціону без можливості зниження початкової ціни є початкова ціна першого аукціону зменшена на 3 відсотки; початковою ціною другого повторного аукціону з можливістю зниження початкової ціни є початкова ціна першого повторного аукціону зменшена на 4 відсотки.

Ці умови змін і доповнень до плану санації відповідають ст.80 Кодексу, однак суперечать ч.2 і 4 ст.79 Кодексу, що є підставою для відмови у їх затвердженні.

При цьому суд звертає увагу комітету кредиторів на те, що зміни до плану санації схвалюються комітетом кредиторів та затверджуються господарським судом відповідно до вимог Закону №4212-VI, згідно з яким компетенція комітету кредиторів при вирішенні питання затвердження змін до плану санації визначена ч.7 ст.29 Закону №4212-VI.

Враховуючи, що вартість наявних активів боржника значно перевищує розмір пасивів, що значне скорочення розміру пасивів відбулось внаслідок часткового виконання плану санації, суд вважає за можливе запропонувати керуючому санацією та комітету кредиторів усунути допущені порушення та надати суду зміни і доповнення до плану санації з урахуванням вимог ст.79 Кодексу України з процедур банкрутства.

У зв'язку з цим розгляд клопотання керуючого санацією, арбітражного керуючого Пилипенко Т.В., від 08.07.2020 №02-03/883 з вимогою продовжити строк процедури санації боржника необхідно відкласти.

Керуючись ст.234, 235 ГПК України, суд

УХВАЛИВ:

  1. Відмовити у затвердженні плану санації Комунального підприємства "Облпаливо" Черкаської обласної ради у новій редакції від 29.07.2020, схваленого комітетом кредиторів (протокол від 29.07.2020 №75).

2.Запропонувати керуючому санацією та комітету кредиторів погодити і надати суду зміни і доповнення до плану санації Комунального підприємства "Облпаливо" Черкаської обласної ради з урахуванням вимог ст.79 Кодексу України з процедур банкрутства щодо особливостей проведення повторного та другого повторного аукціонів.

3.Відкласти розгляд питання про продовження строку процедури санації чи про наступну судову процедуру у справі до 09 год. 15 хв. 17 вересня 2020 року.

Ухвала суду набрала законної сили 17.08.2020. Ухвала суду може бути оскаржена до Північного апеляційного господарського суду через суд першої інстанції в порядку та у строки, встановлені статтями 254-257 та п.17.5 розділу ХІ Перехідні положення Господарського процесуального кодексу України.

Повне судове рішення складено і підписано 07.09.2020.

Направити це судове рішення керуючому санацією боржника, членам комітету кредиторів (3), представнику працівників боржника Шутенко І.Г., Прокуратурі Черкаської області, Черкаській обласній раді.

Суддя                                                                                                          Ю.А. Хабазня