Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
18005, м. Черкаси, бульвар Шевченка, 307, тел. канцелярії (0472) 45-24-38, inbox@ck.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
"16" липня 2015 р. Справа № 01-14-01/100
Господарський суд Черкаської області у складі судді Гури І.І., при секретарі судового засідання - Мирошниченко Б.В., за участю представників: ліквідатора банкрута - Фонрабе Є.В. за довіреністю, Шполянської міської ради - Заскалети В.М. - міський голова, Коваленко В.О. за довіреністю, Кулішової М.В. за довіреністю, розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Черкаси у приміщенні суду скаргу ПП “Черкаси-Інвестконсалтінг” на дії ліквідатора та заяву Шполянської міської ради про визнання результату аукціону недійсним у справі за заявою Шполянського виробничого управління житлово-комунального господарства, м. Шпола, Черкаської області про визнання банкрутом, -
ВСТАНОВИВ:
Постановою господарського суду Черкаської області від 20.12.2012 боржника визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Левченка Василя Миколайовича. За результатами повторного автоматичного розподілу судової справи між суддями справу передано на розгляд судді Гурі І.І.
До суду надійшла скарга Приватного підприємства “Черкаси-Інвестконсалтінг” на дії арбітражного керуючого Левченка В.М., у якій підприємство просить суд : 1. визнати торги від 06.01.2015 по лоту №117130 такими, що відбулися; 2. зобов'язати арбітражного керуючого Левченка В.М. підписати всі необхідні документи, передбачені чинним законодавством по передачі майна переможцю торгів від 06.01.2015 по лоту №117130 - ПП “Черкаси-Інвестконсалтінг”; 3. зобов'язати арбітражного керуючого Левченка В.М. передати майно, зазначене в лоті №117130 ПП “Черкаси-Інвестконсалтінг” в термін не більше 10 робочих днів.
Скарга мотивована тим, що 06.01.2015 відбулись торги по лоту № 117130 (майно комплексу по виконанню робіт благоустрою Шполянського виробничого управління житлово-комунального господарства). Переможцем торгів визнано ПП “Черкаси-Інвестконсалтінг”. Розрахунок за виграний придбаний лот проведено повністю, а саме кошти перераховано на розрахунковий рахунок торгуючої організації ТБ “Електронні торги України”, що підтверджується платіжними дорученнями №1 від 07.11.2014 р., згідно якого було перераховано 16000,00 грн. - гарантійний внесок за участь у торгах по лоту №117130 та платіжним дорученням №3 від 08.01.2015 р. , згідно якого було перераховано 8000,00 грн. - за майно згідно протоколу №117130 про проведення аукціону від 06.01.2015р.. Таким чином, ПП “Черкаси-Інвестконсалтінг” в повному обсязі виконало всі свої зобов'язання і відповідно до ЗУ “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” являється переможцем аукціону і відповідно власником майна, описаного в лоті № 117130. Станом на 20.01.2015 р. документи, які є підтвердженням нашого права власності і дозволили б провести процедуру переоформлення вказаного майна, не надані. Законні підстави затягування строку їх надання відсутні. У зв'язку з затягуванням процесу передачі придбаного майна, ПП “Черкаси-Інвестконсалтінг” несе відповідні збитки у зв'язку з їх незаконним використанням.
Розгляд скарги судом призначено (відкладено).
Однак, засідання суду не відбулося у зв’язку з призовом судді Чевгуза О.В., який розглядав цю справу, на військову службу.
Крім того, до суду надійшла позовна Шполянської міської ради про визнання результатів вказаного аукціону недійсними, у якій вона просить суд визнати результати аукціону по лоту №117130, який був проведений з 19.12.2014 по 06.01.2015, недійсним.
Заява мотивована тим, що територіальній громаді м. Шпола в особі Шполянської міської ради не було забезпечено доступ до інформації про продаж комунального майна Шплянського виробничого управління житлово-комунального господарства ( в період листопад-грудень 2014, січень 2015 не оприлюднено публікацію щодо проведення аукціону на офіційному сайті Вищого господарського суду України. таке оголошення відсутнє і на веб-сайті міністерства юстиції України, та не було розміщено на майні) та окрім того всупереч ст. 58 Закону "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" територіальну громаду в особі Шполянської міської ради як власника комунального майна не було повідомлено письмово про проведення електронних торгів, відповідно, територіальна громада м. Шпола втратила можливість взяти участь у аукціоні - електронних торгах з метою викупу комунального майна. Майно, яке входить в лот №117130 має суспільну цінність для громади м. Шпола. Також, проведення електронних торгів наприкінці бюджетного року та на початку унеможливлює участь територіальної громади м. Шпола у такому аукціоні, через особливості сплати будь-яких платежів, оскільки міська рада оплату фінансових зобов'язань здійснює через органи державного казначейства. тобто, не змогла б взяти участь в аукціоні (електронних торгах) на початку 2015 року та виконати умови аукціону, а це порушує принцип рівності учасників аукціону, передбачених ст. 58 Закону про банкрутство. Згідно п. 6 ст. 85 Закону про банкрутство , оскільки аукціон по лоту № 117130 проводився повторно, а майно яке виставлялося на аукціон, має суспільну цінність для територіальної громади м. Шпола, вважаємо, що ліквідатор банкрута мав би виставити на продаж майно, яке зазначалося в лоті №117130 частинами попередньо погодивши це із Шполянською міською радою, Однак, цього зроблено не було.
Ця заява подана заявником для розгляду її господарським судом в межах провадження у справі про банкрутство, оскільки оспорюваний аукціон (наслідки торгів) відбувся безпосередньо в ліквідаційній процедурі банкрута. Вказані скарга та позовна заява мають один предмет – наслідки аукціону (торгів), який відбувся 06.01.2015.
Ухвалою від 18.03.2015 справу прийнято до свого провадження суддею Гурою І.І., скаргу ПП “Черкаси-Інвестконсалтінг” та заяву Шполянської міської ради призначено до розгляду у судове засідання. Розгляд їх відкладався.
У відзиві на позовну заяву Шполянської міської ради ТБ "Електронні торги України" просить у задоволенні даної позовної заяви відмовити повністю, оскільки реалізація майна проведена у відповідності до вимог закону, права позивача порушено не було, зазначені в позовній заяві доводи не підтверджені та спростовуються матеріалами справи. У відповідності до вимог ч. 1, 2 ст. 58 Закону про банкрутство оголошення про проведення аукціону було розміщено на всіх передбачених законом веб-сайтах (докази додаються), власника майна - боржника повідомлено належним чином шляхом вручення повідомлення ліквідатору банкрута, повідомлення про продаж розміщено на будівлі. Посилання позивача на норми Бюджетного законодавства є такими, що скоріше виправдовують халатність місцевих органів влади.
В уточненнях позовної заяви від 21.04.2015 Шполянська міська рада повідомила, що згідно до оголошення про проведення аукціону з продажу майна банкрута, призначеного на 19.12.2014 -06.01.2015, яке було розміщено на веб-сайті державного органу з питань банкрутства, тобто сайті Мін'юсту 06.11.2014 о 16:29, строк пред'явлення заявок - по 07.11.2014 до 18:00. таким чином, для подачі заявки на участь у конкурсі, сплати гарантійного внеску, у потенційного конкурсанта був лише один день.
У відзиві на позовну заяву Шполянської міської ради та скаргу ПП "Черкаси-Інвестконсалтінг" ліквідатор банкрута повідомив: майно, що включене до лоту №117130 є власністю банкрута на підставі Свідоцтва про право власності від 24.07.2006, виданого на підставі рішення виконавчого комітету Шполянської міської ради від 22.06.2006 № 227. Процедура реалізації майна банкрута була проведена у відповідності до вимог Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом". Права позивача порушені не були. В поданих позивачем доказах міститься достатньо даних, що підтверджують обізнаність позивача про реалізацію майна банкрута. Кошти для придбання майна банкрута внесено до бюджету м. Шпола на 2014 рік. Всі збори комітету кредиторів банкрута проводились в кабінеті Шполянського міського голови або його заступника в їхній присутності. Стосовно скарги ПП "Черкаси-Інвестконсалтінг" зазначає, що торги відбулися у повній відповідності до вимог чинного законодавства. Позиція щодо непідписання документів на передачу права власності обумовлена низькою ціною, визначеній на аукціоні, за майно, що в свою чергу не дасть можливості в повній мірі погасити вимоги кредиторів.
У відзиві проти позовної заяви Шполянської міської ради ПП "Черкаси-Інвестконсалтінг" просить в задоволенні позовної заяви відмовити повністю, оскільки ПП "Черкаси-Інвестконсалтінг" стало учасником та законним переможцем аукціону, проведеного ТБ "Електронні торги України" по лоту № 117130 з продажу майна банкрута. А права позивача ніяк не порушені.
У додаткових поясненнях до відзиву на позовну заяву Шполянської міської ради ліквідатор банкрута, вказав, що питання про процедури банкрутства та реалізації майна банкрута неодноразово вирішувалось за участі представників громади Шполянщини і були загальновідомими, що підтверджується наступним (зазначає). Також, послався на постанову ВГСУ від 21.04.2015 по справі №Б3-269-10. Просить суд в позовній заяві відмовити, скасувати забезпечення позову, зазначене в ухвалі від 12.05.2015.
В уточненнях позовної заяви Шполянська міська рада вказала. що зарахування коштів гарантійного внеску за участь в аукціоні відбулося 07.11.2014 о 23:59:59 , причому обох учасників, а реєстрацію їх як учасників здійснено о 17:30:56 та о 17:21:33, тобто до підтвердження зарахування надходження коштів гарантійного внеску, що є порушенням умов підготовки до конкурсу, умов конкурсу та п. 1 ст. 62 Закону про банкрутство.
У відзиві на уточнення до позовної заяви Шполянської міської ради ТБ "Електронні торги України" повідомили, що зареєстрованими учасниками всі необхідні платежі сплачені до настання кінцевого строку сплати гарантійного внеску - до 07.11.2014 до 18 год. (докази додає), Помічено некоректну роботу банківської установи - ПАТ "ЮСБ "Банк", що виражається у неточній інформації часу зарахування коштів на наші розрахункові рахунки - останню секунду поточної доби, тобто в час коли не здійснюються жодні банківські операції. Учасниками особисто, до 18 год. 07.11.2014 було подано до організатора аукціону оригінали платіжних доручень та інших документів, що стали підтвердженням сплати ними коштів та відповідного їх зарахування, оригінали платіжних документів зберігаються у нас до завершення аукціону, потім були повернуті учасникам.
У судовому засіданні учасники процесу, представники яких з'явились дотримувалися доводів, викладених письмово та поданих суду до справи.
Ухвалою суду від 12.05.2015 клопотання голови Шполянської міської ради про забезпечення позову та накладення арешту на все майно Шполянського виробничого управління житлово-комунального господарства задовольнити. Накладено арешт на все майно Шполянського виробничого управління житлово-комунального господарства, що увійшло у лот №117130, яке знаходиться за адресою: Черкаська область, м. Шпола, вул. Орлова, 23 (майно №1, адмінбудівля контори Літ 3, загальна площа 245,9 кв.м., майно №2, споруда майстерні на 9 боксів Літ А, А-1, а-загальна площа 1076,3 кв.м., майно №3-склад ГСМ Літ М, загальна площа 14,0 кв.м., майно №5-огорожа, 1,2, майно №6 вбиральня Літ-Д, загальна площа 3 кв.м., майно №7 вбиральня Літ-П, загальна площа 3 кв.м., майно №8 операторська-Літ-Н, загальна площа 11,0 кв.м., майно №9 автомобіль москвич, модель 2140, марка АЗЛК, рік випуску 1984, об’єм двигуна 1480 куб.см., майно №10 моторолер, модель 5403, марка ТМЗ, рік випуску 1989, об’єм двигуна 50 куб.см., майно №11 автомобіль вантажний, марка ЗІЛ, модель 431412, рік випуску 1991, об’єм двигуна 6000 куб.см., майно №12 вантажний автомобіль, марка ГАЗ, модель 53, об’єм двигуна 3500 куб.см., майно №13 спецтехніка, марка МТЗ, модель 80, рік випуску 1986, об’єм двигуна 4750 куб.см.).
Суд, дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення учасників процесу, встановив наступне.
Оголошення про проведення аукціону з продажу майна банкрута, призначеного на 19.12.2014-06.01.2015 опубліковано на сайті Вищого господарського суду України 30.10.2014 (а.с. 11 т. 6), а на сайті Мін'юсту - 06.11.2014 (а.с. 36 т. 6). Кінцева дата заявок згідно оголошень - 07.11.2014 18:00 (а.с. 11 т. 6).
Організатор аукціону - ТБ "Електронні торги України" повідомив ліквідатора банкрута про час проведення аукціону.
ПП "Черкаси-Інвестконсалтінг" перерахувало ТБ "Електронні торги України" гарантійний внесок за участь у торгах по лоту № 117130 в сумі 16 000,00 грн., що підтверджується платіжним дорученням № 1 від 07.11.2014, реєстраційний внесок для прийняття участі в електронних торгах ТБ "Електронні торги України" в сумі 17,00 грн., що підтверджується платіжним дорученням № 2 від 07.11.2014. Після проведення торгів, ПП "Черкаси-Інвестконсалтінг" як переможцем аукціону було сплачено решту коштів - за майно згідно протоколу № 117130 про проведення аукціону від 06.01.2015 - 8000,00 грн. - платіжне доручення № 3 від 08.01.2015 (а.с. 78-80 т. 6).
Внески були перераховані до 18:00 07.11.2014, що підтверджується банківською випискою (а.с. 200 т. 6).
Учасники були зареєстровані згідно протоколу про проведення електронних торгів (аукціону).
Проте, ліквідатор банкрута не підписав договір та всі інші документи, пов'язані з реалізацією даного майна.
Згідно Прикінцевих та Перехідних положень Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції від 19.01.2013 (далі - Закон) положення цього Закону, що регулюють продаж майна в провадженні у справі про банкрутство, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом.
Відповідно до ст. 44 Закону після проведення інвентаризації та оцінки майна ліквідатор здійснює продаж майна банкрута такими способами, зокрема,- проведення аукціону. Вибір способів продажу активів здійснюється ліквідатором з метою забезпечення його відчуження за найвищою ціною. Ліквідатор організовує проведення аукціону з продажу активів банкрута з урахуванням вимог цього Закону. Ліквідатор має право самостійно проводити торги на аукціоні відповідно до законодавства або залучити на підставі договору організатора аукціону - юридичну особу, яка відповідно до установчих документів має право проводити торги. Організатор аукціону не може бути заінтересованою особою стосовно кредитора чи боржника. Ліквідатор здійснює продаж майна боржника у вигляді цілісного майнового комплексу. У разі якщо продати майно боржника у вигляді цілісного майнового комплексу не вдалося, ліквідатор здійснює продаж майна боржника частинами. Спори, які виникають при проведенні та виконанні результатів аукціонів, у тому числі про визнання недійсними договорів купівлі-продажу майна, розглядаються в межах провадження у справі про банкрутство.
Згідно ст. 49 Закону продаж майна боржника в провадженні у справі про банкрутство здійснюється в порядку, встановленому цим Законом, шляхом проведення торгів у формі аукціону, за винятком майна, продаж якого відповідно до законодавства України здійснюється шляхом проведення закритих торгів. Суб'єктами аукціону є його замовник, організатор та учасники.
Замовником є ліквідатор, призначений господарським судом у порядку, встановленому цим Законом. Організатором аукціону є визначена замовником фізична або юридична особа, що має ліцензію на проведення торгів і з якою замовник аукціону уклав договір на проведення аукціону. Організатор аукціону визначається замовником за конкурсом, що проводиться у визначеному замовником порядку, основними критеріями якого вважаються наявність ліцензії, достатній, але не менш як три роки, досвід проведення аукціонів, запропонована найменша сума винагороди. Організатором аукціону не може бути заінтересована особа стосовно боржника, кредиторів та замовника аукціону. Учасниками аукціону можуть бути громадяни України, іноземці та особи без громадянства, юридичні особи України та іноземні юридичні особи, які подали необхідні документи та пройшли процедуру реєстрації виконавцем аукціону відповідно до цього Закону. Замовнику та організатору забороняється встановлювати вимоги, вчиняти дії чи виявляти бездіяльність, що будь-яким чином порушують рівність учасників аукціону або допускають їх дискримінацію. Усім учасникам аукціону гарантується рівний доступ до будь-якої інформації про майно, виставлене для продажу, а також про хід підготовки та проведення аукціону.
У ст. 50 Закону встановлено, що продаж майна на аукціоні оформлюється договором купівлі-продажу, який укладається власником майна чи замовником аукціону з переможцем торгів. Укладений на аукціоні договір купівлі-продажу нерухомого майна підлягає обов'язковому нотаріальному посвідченню.
У ст. 53 Закону встановлено, що при проведенні аукціонів в електронній формі (електронних торгів), а також при розміщенні оголошення про проведення аукціону та відомостей про результати аукціону на веб-сайтах технологічні та програмні засоби повинні забезпечувати всім бажаючим можливість пошуку інформації за датою розміщення оголошення, датою та місцем проведення аукціону, видом майна, ціною, видом договору, що укладається, а також можливість анонімного перегляду, копіювання та роздрукування інформації на основі поширених веб-оглядачів та редакторів без необхідності застосування спеціально створених для цього технологічних та програмних засобів, цілодобово, без обмежень та стягнення плати. Інформація повинна містити відомості про час її розміщення. Інформація повинна бути доступна на веб-сайтах протягом семи років з дня проведення аукціону. Відомості, які відповідно до цього Закону підлягають розміщенню на веб-сайті державного органу з питань банкрутства, повинні бути безоплатно розміщені цим органом протягом п'яти робочих днів з дня їх одержання, якщо інше не встановлено цим Законом.
Згідно ч. 3 ст. 55 Закону результати аукціону, проведеного з порушенням вимог закону, можуть бути визнані в судовому порядку недійсними. Визнання результатів аукціону недійсними тягне за собою визнання недійсним укладеного з переможцем договору купівлі-продажу.
Відповідно до ст. 57 Закону початкова вартість майна визначається арбітражним керуючим. Початкова вартість підлягає зазначенню у договорі на проведення аукціону.
Згідно ст. 58 Закону організатор аукціону не пізніше як за 15 робочих днів до дня початку аукціону оприлюднює на веб-сайті державного органу з питань банкрутства та Вищого господарського суду України (при проведенні електронних торгів - також на своєму веб-сайті) оголошення про проведення аукціону, а також письмово повідомляє про проведення аукціону власника майна, замовника та інших осіб, визначених замовником. Під час продажу на аукціоні нерухомого майна оголошення повинно бути також розміщено на нерухомому майні. Організатор аукціону забезпечує доступ до інформації про майно, що підлягає продажу, а також можливість ознайомитися з майном за його місцезнаходженням.
Згідно ст. 61 Закону рішення організатора аукціону про допуск заявників до участі в торгах приймається за наслідками розгляду представлених заяв на участь в аукціоні і оформляється протоколом про визначення учасників аукціонів. До участі в торгах допускаються заявники, що подали заяви на участь в аукціоні і документи, що додавалися до них, які відповідають вимогам, встановленим цим Законом і вказаним у повідомленні про проведення торгів. Заявники, допущені до участі в торгах, визнаються учасниками аукціону. Рішення про відмову в допуску заявника до участі в аукціоні приймається у разі, якщо: заява на участь в аукціоні не відповідає вимогам, що встановлені цим Законом і вказаним у повідомленні про проведення аукціону; подані заявником документи не відповідають встановленим до них вимогам; на дату складання протоколу про визначення учасників аукціону не підтверджено надходження гарантійного внеску на рахунки, вказані в повідомленні про проведення аукціону. Розмір гарантійних внесків становить десять відсотків початкової вартості. Якщо початкова вартість не перевищує десяти прожиткових мінімумів, гарантійний внесок не встановлюється, крім випадків проведення електронних торгів. Організатор аукціону протягом п'яти днів з дня підписання протоколу про визначення учасників аукціонів повідомляє всіх заявників про результати розгляду представлених заяв на участь в аукціоні шляхом відправлення заявникам у письмовій чи електронній формі копій цього протоколу. Для допуску до участі в аукціоні учаснику видається аукціонна картка, з обох боків якої зазначається номер учасника. Рішення про визнання або про відмову у визнанні заявника учасником торгів може бути оскаржене до господарського суду в порядку, встановленому цим Законом.
Згідно ст. 67 Закону аукціон може проводитися на веб-сайті організатора (електронні торги). Переможцем електронних торгів є особа, що запропонувала найвищу ціну протягом часу проведення електронних торгів. Електронні торги тривають не менше 15 діб. Допуск учасника до електронних торгів здійснюється шляхом присвоєння йому кодового номеру, під яким цей учасник подає пропозиції щодо ціни. Технологічні та програмні засоби, що використовуються організатором для проведення електронних торгів, повинні забезпечувати :захист інформації, отриманої від замовника та учасників торгів; захист інформації, розміщеної на веб-сайті. Система, що забезпечує проведення електронних торгів, повинна забезпечувати: безперебійну роботу з проведення електронних торгів; подачу учасниками пропозицій щодо ціни через захищене з'єднання у режимі реального часу; візуалізацію всіх пропозицій з посиланням на кодові номери учасників, що внесли пропозиції, протягом проведення аукціону в режимі реального часу, а також протягом семи років після його закінчення; візуалізацію часу, що залишився до закінчення строку подання пропозицій щодо ціни. Система повинна надавати можливість учасникам електронних торгів подавати пропозиції щодо ціни з точністю до 1 копійки. Система повинна негайно надсилати кожному учаснику електронних торгів повідомлення, яке повинно містити адресу сторінки веб-сайту, на якій проводяться електронні торги, запропоновану учасником ціну, час отримання системою пропозиції, а також час розміщення пропозиції учасника на сторінці веб-сайту або повідомлення про відмову від розміщення пропозиції із зазначенням причин такої відмови. Негайно після оголошення переможця або закінчення аукціону без визначення переможця протокол про проведення аукціону надсилається в електронній формі переможцю та замовнику. У разі продажу нерухомого майна протокол у паперовій формі в той же день надсилається (вручається) переможцю та замовнику.
У ст. 75 Закону встановлено, що передача майна замовником аукціону і прийняття його покупцем здійснюється за передавальним актом, що підписується сторонами і оформлюється відповідно до законодавства. В акті про передання права власності на куплене нерухоме майно зазначаються: ім'я (назва) та місце проживання (місцезнаходження) продавця та покупця, а також організатора аукціону; відомості про продане нерухоме майно; адреса веб-сторінки, на якій розміщено відомості про проведення аукціону. Акт про передання права власності на куплене нерухоме майно разом із протоколом про проведення аукціону не пізніше трьох робочих днів після повної сплати переможцем запропонованої ним ціни передається нотаріусу, а копії акта не пізніше наступного дня разом із відомостями про нотаріуса надсилаються (вручаються) покупцю, замовнику аукціону та продавцю. За невчасне передання акта нотаріусу організатор торгів сплачує покупцю пеню у розмірі 0,5 відсотка на день від ціни продажу за період прострочення. Нотаріус видає покупцю свідоцтво про придбання нерухомого майна на аукціоні в порядку, встановленому законом. Послуги нотаріуса оплачує організатор аукціону.
Оцінюючи докази у всій сукупності, суд приходить до висновку, що доводи, викладені у позовній заяві Шполянської міської ради спростовуються доказами, що місяться у матеріалах справи. Аукціон по лоту № 117130, проведений з дотриманням вимог закону, а отже, позовна заява не підлягає до задоволенню. Скарга приватного підприємства “Черкаси-Інвестконсалтінг” на дії ліквідатора полягає в неналежній реалізації ліквідатором наслідків аукціону (торгів), вона є обґрунтованою, бездіяльність ліквідатора безпідставна, а тому скарга підлягає задоволенню.
Керуючись ст. ст. 68, 86 ГПК України, ст. 44, розділом IV закону України "про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суд, -
УХВАЛИВ:
Задовольнити повністю скаргу приватного підприємства “Черкаси -Інвестконсалтінг” на дії ліквідатора Шполянського виробничого управління житлово-комунального господарства - арбітражного керуючого Левченка В.М.
Визнати торги від 06.01.2015 по лоту № 117130 такими, що відбулися.
Зобов'язати арбітражного керуючого Левченка В.М. підписати всі необхідні документи, передбачені чинним законодавством по передачі майна переможцю торгів від 06.01.2015 по лоту № 117130 - приватному підприємству “Черкаси-Інвестконсалтінг” .
Зобов'язати арбітражного керуючого Левченка В.М. передати майно, зазначене в лоті № 117130 приватному підприємству “Черкаси-Інвестконсалтінг” в термін не більше 10 робочих днів.
Відмовити у задоволенні позовної заяви Шполянської міської ради про визнання недійсними результатів аукціону по лоту № 117130, який був проведений з 19.12.2014 року по 06.01.2015 року.
Зняти арешт накладений ухвалою суду від 12 травня 2015 року на все майно Шполянського виробничого управління житлово-комунального господарства, що увійшло у лот №117130, яке знаходиться за адресою: Черкаська область, м. Шпола, вул. Орлова, 23 (майно №1, адмінбудівля контори Літ 3, загальна площа 245,9 кв.м., майно №2, споруда майстерні на 9 боксів Літ А, А-1, а-загальна площа 1076,3 кв.м., майно №3-склад ГСМ Літ М, загальна площа 14,0 кв.м., майно №5-огорожа, 1,2, майно №6 вбиральня Літ-Д, загальна площа 3 кв.м., майно №7 вбиральня Літ-П, загальна площа 3 кв.м., майно №8 операторська-Літ-Н, загальна площа 11,0 кв.м., майно №9 автомобіль москвич, модель 2140, марка АЗЛК, рік випуску 1984, об’єм двигуна 1480 куб.см., майно №10 моторолер, модель 5403, марка ТМЗ, рік випуску 1989, об’єм двигуна 50 куб.см., майно №11 автомобіль вантажний, марка ЗІЛ, модель 431412, рік випуску 1991, об’єм двигуна 6000 куб.см., майно №12 вантажний автомобіль, марка ГАЗ, модель 53, об’єм двигуна 3500 куб.см., майно №13 спецтехніка, марка МТЗ, модель 80, рік випуску 1986, об’єм двигуна 4750 куб.см.).
Ухвала може бути оскаржена до Київського апеляційного господарського суду.
Повне рішення складено 21 липня 2015 року.
Суддя І.І. Гура