Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
19 березня 2015 року |
Справа № 04-01/1089/2011 |
вх. № 5400/15 від 05.03.2015 Господарський суд у складі головуючого судді Хабазні Ю.А., при секретарі судового засідання Соколишиній І.А., за участю: Грибанової А.О. (за посвідченням, старший прокурор відділу прокуратури Черкаської області), особисто – арбітражного керуючого Новосельцева В.П. (розпорядник майна), представників за довіреностями – Власенка П.М. (від товариства з обмеженою відповідальністю “ІнтерКомБуд”, товариства з обмеженою відповідальністю «Інтербудліфт»), Шевченко Т.М. (від товариства з обмеженою відповідальністю "Інфокол"), Яременка В.Д. (від товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-будівельна компанія «Центренергобуд»), розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Черкаси у приміщенні суду клопотання |
заявника голови комітету кредиторів
про введення процедури санації та призначення керуючим санацією арбітражного керуючого Ковези А.І.
у справі за заявою
ініціюючого кредитора товариства з обмеженою відповідальністю “Інфокол”
до боржника приватного підприємства “Під ключ”
про визнання банкрутом, –
ВСТАНОВИВ:
05.03.2015 за вх.суду №5400/15 головою комітету кредиторів, товариством з обмеженою відповідальністю "Інфокол" подано до суду клопотання про введення процедури санації боржника та про призначення керуючим санацією арбітражного керуючого Ковези А.І.
Учасники провадження у справі про банкрутство боржника були належним чином повідомлені про час і місце розгляду справи, однак представники від боржника у судове засідання не з’явились і про причини неявки не повідомили.
У судовому засіданні представник ініціюючого кредитора вимогу підтримав і пояснив, що згідно з довідкою комунального підприємства "Житомирбудзамовник" Житомирської міської ради від 29.09.2011 №484/1 боржник являється інвестором будівництва нежитлових приміщень площею 9341,76 кв.м на об’єкті за адресою: вул.Щербакова,52, Шевченківського району м.Києва, загальною площею 12160,9 кв.м; що комітетом кредиторів прийнято рішення (протокол від 05.03.2015) про введення процедури санації боржника, з метою запобігання визнанню останнього банкрутом та його ліквідації, спрямованої на оздоровлення його фінансово-господарського становища, а також задоволення вимог кредитора шляхом реструктуризації підприємства, боргів і активів та/або зміни його організаційно-правової та виробничої структури.
Решта присутніх представників учасників провадження у справі про банкрутство заявлене клопотання підтримали.
Відповідно до ст.75 Господарського процесуального кодексу України суд розглянув справу за наявними в ній матеріалами.
При вирішенні поданої на розгляд заяви судом засовуються положення Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в новій редакції, чинній з 19.01.2013 та з наступними змінами, далі – Закон-2013).
Заслухавши присутніх у судовому засіданні та дослідивши наявні у справі матеріали суд установив наступне.
Ухвалою суду 23.05.2011 порушено провадження у справі про банкрутство, введено процедуру розпорядження майном боржника, розпорядником майна призначено арбітражного керуючого Тарасова С.О., якого ухвалою суду від 28.11.2012 усунуто від виконання обов’язків, призначено на посаду арбітражного керуючого Новосельцева В.П.
30.09.2014 ухвалою суду №1 у справі затверджено реєстр кредиторів із загальною сумою вимог 50906283,26 грн.
Згідно зі звітом розпорядника майна боржника від 19.03.2015 №02-01/168 (вх.№6681/15 від 19.03.2015) борги складають 50906283,26 грн. (в т.ч. заборгованість перед кредиторами – 41088758,26 грн., заборгованість з податків, обов’язкових платежів і страхових внесків – 9815670 грн.), будь-які активи (в т.ч. дебіторська заборгованість боржника, майно та грошові кошти на рахунках) відсутні.
З метою вирішення питання введення наступної судової процедури, розпорядником майна боржника підготовлено звіт про проведену в процедурі розпорядження майном боржника роботу та скликано збори комітету кредиторів на 16.02.2015, які не відбулися у зв’язку з неявкою членів комітету кредиторів, тому останнім подано до суду клопотання від 19.02.2015 №02-01/104 (вх.суду №4194/15 від 20.02.2015) про продовження строку процедури розпорядження майном боржника на шість місяців.
05.03.2015 за вх.суду №54008/15 від 05.03.2015 голова комітету кредиторів на підставі рішення комітету кредиторів (протокол від 05.03.2015) звернувся до суду з клопотанням про введення процедури санації, а в подальшому, у судовому засіданні 19.03.2015 із клопотанням про призначення керуючим санацією арбітражного керуючого Ковези А.І. та зобов’язання останнього підготувати і подати на затвердження суду план санації (протокол від 16.03.2015). Зазначені клопотання мотивовані наявністю у боржника майна (нежитлового приміщення площею 9341,76 кв.м за адресою: вул.Щербакова,52, Шевченківського району м.Києва) та наявністю кримінального провадження №12010000000000210, у якому здійснюється досудове слідство за фактами реалізації майна боржника службовими особами ПП "Під ключ" у період провадження у справі про банкрутство та чинності арешту на майно, без дозволу розпорядника майна, на загальну суму 2454452,30 грн..
Вказані обставини підтверджені наданими суду доказами (документами про виникнення заборгованості перед кредиторами, про здійснення розпорядником майна боржника аналізу документів та майна боржника, витягом з кримінального провадження №12013000000000210, довідкою комунального підприємства "Житомирбудзамовник" Житомирської міської ради від 29.09.2011 №484/1).
Частинами другою і третьою статті 27 Закону-2013 передбачені варіанти рішення, яке може бути прийнято комітетом кредиторів та варіанти судового рішення виходячи з рішень комітету кредиторів. Зокрема, комітетом кредиторів прийнято рішення "подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації у разі його неподання боржником" у зв’язку з чим суд вважає необхідним прийняти "ухвалу про введення процедури санації та зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації" у зв’язку з неподанням плану санації боржником.
У ході розгляду питання про арбітражного керуючого на посаду керуючого санацією, комітетом кредиторів запропоновано кандидатуру арбітражного керуючого Ковези А.І.
Останній в установленому ч.2 ст.114 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” подав суду заяву про відсутність обставин і умов, які перешкоджають призначенню його на цю посаду.
Враховуючи наявність рішення комітету кредиторів, заяви арбітражного керуючого на участь у справі, відсутність у суду заперечень щодо призначення вказаної особи на посаду керуючого санацією, суд вважає, що клопотання комітету кредиторів про призначення керуючим санацією арбітражного керуючого Ковези А.І. підлягає задоволенню.
У зв’язку з введенням процедури санації та призначенням керуючого санацією розгляд клопотання розпорядника майна боржника, арбітражного керуючого Новосельцева В.П., про продовження строку процедури розпорядження майном необхідно припинити у зв’язку з відсутністю предмету розгляду, та на підставі ч.6 ст.27 Закону-2013 процедуру розпорядження майном та повноваження розпорядника майна припинити.
Керуючись п.1-1 ч.1 ст.80 ГПК України, ст.ст. 27, 28, 114 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, суд –
УХВАЛИВ:
1.Ввести процедуру санації (відновлення платоспроможності) боржника строком на шість місяців.
2.Призначити керуючим санацією арбітражного керуючого Ковезу Андрія Івановича (03040, м.Київ, вул.Васильківська,18, кв.171, свідоцтво Міністерства юстиції України про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №129 від 30.01.2013).
3.Керуючому санацію протягом трьох місяців з дня винесення цієї ухвали підготувати та подати в установленому порядку на затвердження суду план санації. Про дії, вчинені з підготовки і затвердження комітетом кредиторів плану санації інформувати суд щомісяця до 19 числа.
4.Звернути увагу, що з дня винесення цієї ухвали керівник боржника відсторонюється від посади у порядку, визначеному законодавством про працю, управління боржником переходить до керуючого санацією, припиняються повноваження органів управління боржника, а їх повноваження передаються керуючому санацією. Органи управління боржника протягом трьох днів зобов'язані забезпечити передачу керуючому санацією бухгалтерської та іншої документації боржника, печаток і штампів, матеріальних та інших цінностей.
5. Оприлюднити на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України оголошення (повідомлення) про введення процедури санації, що додається.
6.Процедуру розпорядження майном та повноваження розпорядника майна, арбітражного керуючого Новосельцева В.П. припинити та зобов’язати останнього підготувати і передати за місцезнаходженням боржника документи і майно, отримані у зв’язку з виконанням своїх обов’язків, новопризначеному керуючому санацією.
Ухвала суду набрала законної сили, однак може бути оскаржена до Київського апеляційного господарського суду в порядку та у строки, встановлені статтями 91-93 Господарського процесуального кодексу України.
Повний текст судового рішення складено 24.03.2015.
Направити дану ухвалу арбітражним керуючим Ковезі А.І., Новосельцеву В.П., боржнику, членам комітету кредиторів (4), прокуратурі Житомирської області, Головному управлінню юстиції у Черкаській області, державному реєстратору (реєстраційній службі Монастирищенського районного управління юстиції, м.Монастирище, вул.Жовтнева,1 – для внесення відомостей до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та для виконання п.4 резолютивної частини цієї постанови),
Суддя Ю.А. Хабазня