flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Ухвала по справі № 925/790/17 від 7 травня 2019 року (реєстр вимог кредиторів)

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

18005, м. Черкаси, бульвар Шевченка, 307, тел. канцелярії (0472) 31-21-49, inbox@ck.arbitr.gov.ua
УХВАЛА

07 травня 2019 року                                               м. Черкаси                                        Справа № 925/790/17

Вх. суду № 11933/19 від 16.04.2019

Господарський суд Черкаської області

у складі головуючого судді Хабазні Ю.А.,

із секретарем судового засідання Ковбою І.М.

за участю у судовому засіданні: Теслі В.І. (від Головного управління ДФС у Черкаській області, представник за довіреністю),

у судове засідання не з’явились: ліквідатор банкрута, фізична особа – підприємець Омельченко С.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Черкаси у приміщенні суду заяву від 15.04.2019 №12573/23-00-10-0118

заявника, Головного управління ДФС у Черкаській області,

про визнання поточним кредитором 

у справі за заявою

ініціюючого кредитора, Головного управління ДФС у Черкаській області,       

до боржника, фізичної особи – підприємця Омельченка Сергія Васильовича,

про  визнання банкрутом,

УСТАНОВИВ:

1.Головним управлінням ДФС у Черкаській області подано заяву від 15.04.2019 №12573/23-00-10-0118 з вимогою: визнати його поточним кредитором боржника, фізичної особи-підприємця Омельченка Сергія Васильовича, на суму непогашеної заборгованості у розмірі 7846464,83 грн. (з них: 3842,00 грн. - судовий збір та 206820,21 грн. - заборгованість з єдиного соціального внеску (перша черга); 4338247,82 грн. - заборгованість з основного платежу по податках (друга черга); 37040,52 грн. -  податкова заборгованість по штрафних санкціях та 3260514,28 грн. – пеня (третя черга).

2.Заявник, Головне управління ДФС у Черкаській області, у заяві від 15.04.2019 №12573/23-00-10-0118  (а.с.109 т.3) та його представник у судовому засіданні вимоги підтримали повністю і пояснили, що в ході ліквідаційної процедури у боржника виникла поточна заборгованість за 2013-2015 роки на загальну суму 7842622,83 грн. (з них: 206820,21 грн. - з єдиного соціального внеску; 4338247,82 грн. - з основного платежу по податках; 37040,52 грн. -  податкова заборгованість по штрафних санкціях та 3260514,28 грн. – пеня); що станом на день звернення до суду зазначена заборгованість а добровільному порядку боржником не погашена.

3.Учасник провадження у справі про банкрутство боржника (ліквідатор банкрута) був належним чином повідомлений про час і місце розгляду справи, про що у справі наявне повідомлення про вручення ухвали суду. Однак, його повноважний представник у судове засідання не з’явився і про причини неявки не повідомив.

3.1.Омельченко С.В. був належним чином повідомлений про час і місце розгляду справи, однак ухвала суду повернута поштою з відміткою "за відсутністю адресата". Так, ухвала суду була направлена за адресою місця проживання чи перебування особи, зареєстрованою у встановленому законом порядку, оскільки ця особа не повідомила суду іншої адреси. Зокрема, вказана адреса міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у довідках Державної міграційної служби України (згідно з даними в Єдиному державному демографічному реєстрі) та органу місцевого самоврядування про реєстрацію місця проживання чи перебування фізичної особи.

Відповідно до п.5.ч.4 ст.9 Закону України "Про Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" в Єдиному державному реєстрі містяться відомості про місцезнаходження фізичної особи - підприємця (місце проживання або інша адреса, за якою здійснюється зв'язок з фізичною особою - підприємцем)

Відповідно до ч.7 ст.120 ГПК України у разі відсутності заяви про зміну місця проживання ухвала про повідомлення чи виклик надсилається учасникам судового процесу (…), за останньою відомою суду адресою і вважається врученою, навіть якщо відповідний учасник судового процесу за цією адресою більше не знаходиться або не проживає.

Отже Омельченко С.В. був належним чином повідомлений про час і місце розгляду справи, однак участі повноважного представника у судове засідання не забезпечив, про причини його неявки до суду не повідомив.

3.2.Явка учасників справи обов’язковою не визнавалась.

3.3.Відповідно до ч.1 ст.202 ГПК України неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, повідомленого належним чином про дату, час і місце судового засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, у зв’язку з чим суд розглянув справу за наявними в ній матеріалами без участі учасників справи, які не з’явились.

4.При вирішенні поданої на розгляд заяви судом застосовуються положення Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у новій редакції згідно із Законом України від 22.12.2011 №4212-VI, чинній з 19.01.2013, далі – Закон №4212-VI).

Відповідно до ст.233 ГПК України у судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частини судового рішення.

5.Заслухавши учасників справи та дослідивши наявні у справі докази суд встановив наступне.

Вимогу про визнання фізичної особи-підприємця Омельченка Сергія Васильовича банкрутом заявлено заявником – Головним управлінням ДФС у Черкаській області.

Постановою суду від 06.09.2017 порушено провадження у справі про банкрутство боржника; визнано фізичну особу – підприємця Омельченка С.В. банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців, ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Новосельцева В.П.

15.04.2019 Головним управлінням ДФС у Черкаській області подано заяву з вимогами до боржника, у якій заявлено вимоги на суму 7846464,83 грн., з них:

з єдиного соціального внеску в розмірі 206820,21 грн. – заборгованість заявлена на підставі рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату або несвоєчасну сплату єдиного внеску від 21.08.2018 №0104281307 в сумі 140673,17 грн. (з них: 33129,37 грн. – штрафних санкцій та 140673,17 грн. пені), та на підставі вимоги про сплату боргу від 22.06.2018 №Ф-0082091303 на суму 33017,67 грн.;

з податку на додану вартість в розмірі 121601,72 грн. – заборгованість заявлена на підставі акту ГУ ДФС у Черкаській області про результати перевірки своєчасності  сплати узгоджених податкових зобов’язань до бюджету від 11.09.2017 №7067/23-00-13-0227/1 та прийнятих згідно з ним податкових повідомлень-рішень форми "Ш" від 15.09.2017 №0044341305 на суму 3974,38 грн., від 15.09.2017 №0044351305 на суму 32386,14 грн. та нарахованої відповідно до пп.129.1 ст.129  Податкового кодексу України пені на суму 85241,20 грн.;

з військового збору в розмірі 475960 грн. – заборгованість заявлена на підставі нарахованої на податкову декларацію про майновий стан і доходи від 09.02.2016 №1600012606 відповідно до пп.129.1 ст.129  Податкового кодексу України пені на суму 23,39 грн.; акту про результати документальної позапланової невиїзної перевірки від 08.06.2018 №320/23-00-13-0124/2976112075 та прийнятого згідно з ним податкового повідомлення-рішення від 22.06.2018 №0082121303 на суму 303149,09 грн.; нарахованої на податкове повідомлення-рішення від 08.06.2018 №0082121303 відповідно до пп.129.1 ст.129  Податкового кодексу України пені на суму 172787,52 грн.;

з податку на доходи фізичних осіб в розмірі 7037671,51 грн. – заборгованість заявлена на підставі нарахованої відповідно до пп.129.1 ст.129  Податкового кодексу України пені на суму 489345,43 грн.; акту про результати документальної позапланової невиїзної перевірки від 08.06.2018 №320/23-00-13-0124/2976112075 та прийнятого згідно з ним податкового повідомлення-рішення від 22.06.2018 №0082101303 на суму 4035098,73 грн.; нарахованої на податкове повідомлення-рішення від 08.06.2018 №0082121303 відповідно до пп.129.1 ст.129  Податкового кодексу України пені на суму 2513057,35 грн.; акту про результати документальної позапланової невиїзної перевірки від 08.06.2018 №320/23-00-13-0124/2976112075 та прийнятого згідно з ним податкового повідомлення-рішення від 22.06.2018 №0082111303 на суму 170 грн.;

з адміністративних штрафів в розмірі 510 грн. – заборгованість заявлена на підставі акту про результати документальної позапланової невиїзної перевірки від 08.06.2018 №320/23-00-13-0124/2976112075 та прийнятого згідно з ним податкового повідомлення-рішення від 22.06.2018 №0082141303 на суму 510 грн.

6.На підтвердження вказаних обставин у справі наявні наступні докази: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 14.03.2019 №1005119196 станом на 14.03.2019 (т.3 а.с.113); рішення Головного управління ДФС у Черкаській області від 21.08.2018 №0104281307 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску в розмірі 173802,54 грн. (т.3 а.с.115); конверт на адресу Омельченка С.В. з поштовим повідомленням про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу та довідкою із зазначенням причиною повернення "за закінченням терміну зберігання" (т.3 а.с.116); корінець вимоги від 22.06.2018 №Ф0082091303 на суму 33017,67 грн. недоїмки зі сплати єдиного внеску (т.3 а.с.117); поштове повідомлення про вручення відправлення, виплату поштового переказу (т.3 а.с.117); акт від 11.09.2017 №7067/23-00-13-0227/1 про результати перевірки своєчасності сплати узгоджених податкових зобов’язань до бюджету, складений Головним управлінням ДФС у Черкаській області (т.3 а.с.118); податкове повідомлення-рішення форми "Ш" від 15.09.2017 №0044341305 на суму 3974,38 грн. штрафу, прийняте підставі акту ГУ ДФС у Черкаській області про результати перевірки своєчасності  сплати узгоджених податкових зобов’язань до бюджету від 11.09.2017 №7067/23-00-13-0227/1 (т.3 а.с.119); податкове повідомлення-рішення форми "Ш" від 15.09.2017 №0044351305 на суму 32386,14 грн. штрафу, прийняте підставі акту ГУ ДФС у Черкаській області про результати перевірки своєчасності  сплати узгоджених податкових зобов’язань до бюджету від 11.09.2017 №7067/23-00-13-0227/1 (т.3 а.с.119 зворот); конверт на адресу Омельченка С.В. з поштовим повідомленням про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу та довідкою із зазначенням причиною повернення "за закінченням терміну зберігання" (т.3 а.с.120); акт про результати документальної позапланової невиїзної перевірки від 08.06.2018 №320/23-00-13-0124/2976112075, складений Головним управлінням ДФС у Черкаській області (т.3 а.с.121); податкове повідомлення-рішення форми "Р" від 22.06.2018 №0082121303 про збільшення суми податкового зобов’язання за платежем "Військовий збір" на суму 303149,09 грн. (т.3 а.с.125); податкове повідомлення-рішення форми "Р" від 22.06.2018 №0082101303 про збільшення суми податкового зобов’язання за платежем "Податок на доходи фізичних осіб"  на суму 4035098,73 грн. (т.3 а.с.126); податкове повідомлення-рішення форми "Р1" від 22.06.2018 №0082131303 про зменшення податкового зобов’язання на суму 296574 грн. та податкового кредиту на суму 335374 грн. за платежем "Податок на додану вартість" (т.3 а.с.126 зворот); податкове повідомлення-рішення форми "ПС" від 22.06.2018 №0082111303 про застосування штрафних санкцій в розмірі 170 грн. за платежем "Податок на доходи фізичних  осіб" (т.3 а.с.127); податкове повідомлення-рішення форми "ПС" від 22.06.2018 №0082141303 про застосування штрафних санкцій в розмірі 510 грн. за платежем "Адміністративні штрафи та інші санкції" (т.3 а.с.127 зворот); розрахунок податкового боргу по платежах до бюджету Омельченко С.В. (т.3 а.с.128); інтегровані картки платника податків Омельченка С.В. (т.3 а.с.129); наказ Державної фіскальної служби України від 09.04.2019 №688-0 про покладання виконання обов’язків начальника Головного управління ДФС у Черкаській області на начальника Смілянського управління Головного управління ДФС у Черкаській області Тарана Д.П. (т.3 а.с.136).

7.Відповідно до ч.6 ст.12 Господарського процесуального кодексу України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку, передбаченому цим Кодексом для позовного провадження, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Згідно з Податковим кодексом України:

п.1.3 ст.1. Цей Кодекс не регулює питання погашення податкових зобов'язань або стягнення податкового боргу з осіб, на яких поширюються судові процедури, визначені Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

9.1. До загальнодержавних податків належать: податок на прибуток підприємств; податок на доходи фізичних осіб; податок на додану вартість; акцизний податок; екологічний податок; рентна плата; мито.

10.1. До місцевих податків належать: податок на майно; єдиний податок.

10.2. До місцевих зборів належать: збір за місця для паркування транспортних засобів; туристичний збір;

п.36.1. ст.36. Податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи.

п.п.37.3. ст.37. Підставами для припинення податкового обов'язку, крім його виконання, є скасування податкового обов'язку у передбачений законодавством спосіб.

Відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом":

ч.1 ст.2. Провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами;

ч.1 ст.38. З дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури: (…) у банкрута не виникає жодних додаткових зобов'язань (у тому числі зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)), крім витрат, безпосередньо пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури;

ч.4 ст.23. Особи, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними кредиторами, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі. Відповідне правило не поширюється на вимоги кредиторів щодо виплати заробітної плати, авторської винагороди, аліментів, а також на вимоги щодо відшкодування шкоди, заподіяної життю та здоров’ю громадян, сплати страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне та інше соціальне страхування і на вимоги Національної акціонерної компанії "Нафтогаз України" та/або її дочірнього підприємства, що здійснювало постачання природного газу на підставі ліцензії, щодо сплати заборгованості (у тому числі неустойки, 3 відсотків річних та інфляційних втрат) за поставлений/спожитий природний газ, що утворилась станом на 1 травня 2015 року;

ч.5 ст.91.  З дня прийняття господарським судом постанови про визнання фізичної особи банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури: строки виконання зобов’язань фізичної особи вважаються такими, що настали; припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені) відсотків та інших фінансових (економічних) санкцій за всіма зобов’язаннями фізичної особи, крім зобов’язань, не пов’язаних із здійсненням такою особою підприємницької діяльності;

ч.2 ст.92. Вимоги кредиторів задовольняються в такій черговості: у першу чергу задовольняються вимоги кредиторів за зобов’язаннями, забезпеченими заставою майна фізичної особи; вимоги громадян, перед якими фізична особа несе відповідальність за заподіяння шкоди життю та здоров’ю громадян, шляхом капіталізації відповідних періодичних платежів, у тому числі до Фонду соціального страхування України за громадян, які застраховані у цьому Фонді у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, вимоги щодо стягнення аліментів; розрахунки щодо виплати вихідної допомоги та оплати праці особам, які працюють за трудовим договором (контрактом), і щодо виплати авторської винагороди, а також задовольняються вимоги, що виникли із зобов’язань щодо сплати страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне та інше соціальне страхування.

8.Аналізуючи установлені обставини справи та норми чинного законодавства, суд прийшов до таких висновків.

8.1.Вимоги Головного управління ДФС у Черкаській області підлягають визнанню в розмірі 33017,67 грн. недоїмки зі сплати з єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування,

оскільки підтверджуються наданими заявником доказами – актом перевірки від 08.06.2018 №320/23-00-13-0124/2976112075 (згідно з яким при перевірці установлено порушення пп.1.2 п.1 ст.7 та абз.3 п.8 ст.9 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування" від 08.10.2010 №2464-УІ, у зв’язку з чим встановлено заниження суми єдиного внеску за 2015 рік в сумі 33017,67 грн.) та вимогою від 22.06.2018 №Ф-0082091303;

оскільки єдиний соціальний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування не є податком, збором чи обов’язковим платежем;

оскільки згідно з ч. 4 ст. 23 Закону №4212-VI до вимог з єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування не застосовуються положення норм цього Закону №4212-VI щодо строків пред’явлення цих вимог (вони можуть бути пред’явлені в будь-який час до закриття провадження у справі про банкрутство) та черговості їх задоволення (вони задовольняються у першу чергу згідно із ст.91 Закону №4212-VI або у другу чергу згідно із ст.45 Закону №4212-VI залежно від категорії боржника).

З огляду на викладене, а також враховуючи положення ч.2 ст.92 Закону №4212-VI, яка регулює особливості задоволення вимог кредиторів фізичної особи-підприємця, суд вважає, що вимоги заявника в розмірі 33017,67 грн. недоїмки зі сплати з єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування підлягають визнанню та погашенню в першу чергу.

8.2.Щодо решти вимог у розмірі:

173802,54 грн. штрафних санкцій та пені за несплату єдиного внеску (з них: 33129,37 грн. штрафних санкцій за періоди з 01.10.2013 до 29.07.2015 та з 11.02.2015 до 06.09.2017; 140673,17 грн. пені), які виникли на підставі рішення від 21.08.2018 №0104281307;

121601,72 грн. заборгованості з податку на додану вартість (з них: 3974,38 грн. штрафу за затримку сплати грошового зобов’язання за платежем "Податок на додану вартість", який виник згідно з податковим повідомленням-рішенням форми "Ш" від 15.09.2017 №0044341305; 32386,14 грн. штрафу за затримку сплати грошового зобов’язання за платежем "Податок на додану вартість", який виник згідно з податковим повідомленням-рішенням форми "Ш" від 15.09.2017 №0044351305; 85241,20 грн. пені, нарахованої відповідно до пп.129.1 ст.129  Податкового кодексу України в автоматичному режимі станом на 22.11.2017);

475960 грн. заборгованості з військового збору (з них: 23,39 грн. пені, нарахованої відповідно до пп.129.1 ст.129  Податкового кодексу України в автоматичному режимі станом на 22.11.2017; 303149,09 грн. збільшення суми податкового зобов’язання за платежем "Військовий збір", яке виникло згідно з податковим повідомленням-рішенням від 22.06.2018 №0082121303; 172787,52 грн. пені, нарахованої до відповідно до пп.129.1 ст.129 Податкового кодексу України на податкове повідомлення-рішення від 08.06.2018 №0082121303 в автоматичному режимі станом на 21.02.2018);

7037671,51 грн. заборгованості з податку на доходи фізичних осіб (з них: 489345,43 грн. пені, нарахованої відповідно до пп.129.1 ст.129  Податкового кодексу України в автоматичному режимі станом на 22.11.2017; 4035098,73 грн. збільшення суми податкового зобов’язання за платежем "Податок на доходи фізичних осіб", яке виникло на підставі податкового повідомлення-рішення від 22.06.2018 №0082101303; 2513057,35 грн. пені, нарахованої відповідно до пп.129.1 ст.129  Податкового кодексу України на податкове повідомлення-рішення від 08.06.2018 №0082121303 в автоматичному режимі станом на 21.02.2019; 170 грн. штрафу, який виник на підставі повідомлення-рішення від 22.06.2018 №0082111303);

510 грн. штрафу за платежем "Адміністративні штрафи на інші санкції", який виник на підставі податкового повідомлення-рішення від 22.06.2018 №0082141303 –

то вони визнанню не підлягають, оскільки згідно із ст.91 Закону №4212-VI передбачено припинення нарахування неустойки (штрафу, пені), відсотків та інших фінансових (економічних) санкцій за всіма зобов’язаннями фізичної особи, крім зобов’язань, не пов'язаних із здійсненням такою особою підприємницької діяльності, тому нарахування пені і штрафних санкцій після визнання боржника банкрутом є незаконним; оскільки згідно із ч.1 ст.38 Закону №4212-VI з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури у банкрута не виникає жодних додаткових зобов'язань (у тому числі зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)), крім витрат, безпосередньо пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури.

8.3.Виникнення у боржника, щодо якого введено ліквідаційну процедуру у справі про банкрутство, податкового обов'язку щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), термін сплати яких настав після моменту визнання боржника банкрутом, буде нести за собою порушення права такого боржника, яке визначене законодавством, на звільнення від сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), що у свою чергу суперечить принципу правової визначеності, який є одним із елементів верховенства права (правові  позиції, викладені у постанові Верховного суду від 12.03.2019 у справі №910/14827/16).

8.4.Крім того, заявником не надано будь-якого розрахунку пені, який повинен був би містити суму боргу, на яку її нараховано (із посиланням на доказ, який цю суму підтверджує), період її нарахування, формулу для розрахунку – отже розмір вимог по пені не доведений.

8.5.Ініціюючи процедуру банкрутства фізичної особи-підприємця заявник повинен був врахувати норми Закону №4212-VI щодо наслідків визнання боржника банкрутом та повинен був вжити заходів щодо проведення перевірки боржника, виявлення порушень податкового законодавства і нарахування податків зборів та штрафних санкцій і пені саме до подання заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство.

9.Суд відхиляє доводи заявника про те, що заявлені вимоги є поточними – оскільки усі вимоги виникли на підставі податкових повідомлень-рішень, які прийняті після визнання боржника банкрутом. У даній справі не може бути поточних вимог, оскільки провадження у справі порушено і боржника визнано банкрутом одним судовим рішенням. Момент допущення порушення податкового законодавства не є моментом виникнення податкового зобов’язання, тому допущення Омельченком С.В. порушень податкового законодавства до дати порушення провадження у справі про банкрутство не може підставою для визнання вимог заявника конкурсними і застосування до них положень абз.1 ч.4 ст.23 Закону №4212-VI.

Керуючись ст.234, 235 ГПК України, суд

УХВАЛИВ:

  1. Заяву Головного управління ДФС у Черкаській області від 15.04.2019 12573/23-00-10-0118 задовольнити частково.

Визнати Головне управління ДФС у Черкаській області (18000, м.Черкаси, вул.Хрещатик,235, ідентифікаційний код 39392109) кредитором боржника та включити його вимоги до реєстру вимог кредиторів на суму 3842 грн. судового збору, яка підлягає погашенню у першу чергу, та на суму  33017,67 грн. єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, яка підлягає погашенню у першу чергу.

  1. В решті вимог відмовити.

Ухвала суду набрала законної сили 07.05.2019. Ухвала суду може бути оскаржена до Північного апеляційного господарського суду в порядку та у строки, встановлені статтями 254-257 та п.17.5 розділу ХІ Перехідні положення Господарського процесуального кодексу України.

Повне судове рішення складено і підписано 13.05.2019.

Направити цю ухвалу суду рекомендованим листом з повідомленням заявнику (Головному управлінню ДФС у Черкаській області), боржнику, ліквідатору банкрута.

Суддя                                                                                                           Хабазня Ю.А.