flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Результати анонімного опитування громадян-відвідувачів господарського суду Черкаської області

11 червня 2018, 08:17

Результати анонімного опитування громадян-відвідувачів господарського суду Черкаської області

 

У період з 4 по 8 червня  2018 року в господарському суді Черкаської області проведено добровільне анонімне опитування відвідувачів щодо якості та ефективності роботи суду.

Практична користь опитування полягає у тому, що отримані результати використовуватимуться для всебічного врахування думки громадян, визначення шляхів подолання існуючих проблем та прийняття рішень для їх вирішення, а також удосконалення діяльності суду.

Респондентам пропонувалось заповнити паперові анкети та відповісти на питання, що стосуються зручності умов перебування у суді, ввічливості з боку працівників суду, повноти та зрозумілості інформації, розміщеної на стендах, дотримання строків та процедур розгляду справ.

Загалом в опитуванні взяло участь 23 респонденти, з яких 47,8% опитаних - чоловіки та 52.2% - жінки.

Вікова приналежність опитаних: 34.8%  - 40-59 років та найактивніше себе проявили відвідувачі у віці 26-39 роки – 65.2%.

100% опитаних мають повну вищу освіту, з них 91,3% мають вищу юридичну освіту.

82.6% респондентів мешкають в населеному  пункті за місцем розташування суду, 17.4% - в інших населених пунктах

82.6% опитаних відповіли, що є учасниками судового процесу, 13% вказали на статус відвідувача або вільного слухача, 4.4% вказали інший статус.

Щодо частоти перебування в якості учасника судового процесу, 13% були учасниками судового процесу від 2 до 5 разів, 87% - 6 і більше разів.

95.6% опитаних не склало ніяких проблем знайти будівлю суду, тоді як у 4.4% це викликало певні труднощі.

95.6% опитаних влаштовує графік роботи суду.

Всі респонденти одноголосно зазначили, що вони не зазнали жодних перешкод у доступі до приміщення суду.

Більшість опитаних, а саме 73.9% вказали, що потрапити до суду та скористатись відповідними послугами людям з обмеженими можливостями зручно лише за наявності супроводжуючої особи, на думку 21,7% респондентів для відповідної категорії осіб це зручно, 4.4% опитаних висловились, що людям з обмеженими можливостями взагалі незручно потрапити до суду.

За результатами анкетування 91.3% респондентів цілком обізнані з роботою судів та суддів, 8.7% не цілком обізнані.

Більшість респондентів, а саме 91.3%, вказують на достатність місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання, зручність розташування інформаційних стендів в суді.

100% опитаних вважають комфортними умови перебування в суді, а самі приміщення суду визнають чистим та такими, що перебувають в належному санітарному стані.

78.3% вказали, що їм завжди вдавалось додзвонитись до суду та отримати потрібну інформацію телефоном.

 

Важливим чинником, що впливає на оцінку якості роботи судової установи є наявність інформації, зокрема, про розташування залів судових засідань, правил допуску до суду та перебування в ньому, списків справ, призначених до розгляду, зразків документів щодо сплати судового збору та ін., а також наявність необхідної інформації на сторінці суду в мережі Інтернет.

Так, наявна в суді інформація повною мірою задовольняє 95.6% респондентів, 4.4% було важко відповісти на дане питання.

Що стосується необхідної інформації на офіційній сторінці суду на веб-порталі Судової влади України в мережі Інтернет, можна зробити висновок, що рівень користування даною послугою дуже високий, адже 100% опитаних постійно користуються сторінкою господарського суду Черкаської області. 82,6% відмітили, що їм легко знаходити на сайті потрібну інформацію.

На запитання з приводу інформації, якої не вистачає на веб-сторінці суду, один респондент вказав, що необхідно розмістити список номерів телефонів помічників суддів та секретарів судового засідання. Решта опитаних утримались від відповіді на дане запитання.

Всі учасники опитування позитивно оцінили професійність, доброзичливість, неупередженість та коректність ставлення з боку суддів та працівників апарату суду.

Крім того, відвідувачам запропоновано оцінити ефективність організації роботи суду та надати відповіді на запитання:

- чи вчасно розпочинаються судові засідання? 56.5% респондентів відмітили, що судові засідання розпочинаються вчасно, та разом з тим 43.5% зазначили, що так відбувається не завжди;

- чи враховуються Ваші побажання при визначенні дня та часу засідання? "Так" відповіли 82.6% респондентів; «не завжди» - 8.7% і важко відповісти на дане питання було для 8.7% опитаних.

Участь в судових засіданнях в режимі відеоконференцзв’язку приймали 34.8% опитаних.

В цілому оцінкою "відмінно" оцінили якість роботи господарського суду Черкаської області 69.6% респондентів, 4.4% - відмітили "добре", що у підсумку склало 74%, шестеро опитаних (26%) залишились незадоволеними.

Із загальної маси опитаних 60.9% цілком довіряють господарському суду Черкаської області, 34.8% скоріше довіряють, ніж не довіряють і, нажаль, один  опитаний вказав на недовіру до суду.

Необхідно також зазначити, що частина анкет містила пропозиції щодо покращень в суді. Зокрема, були висловлені думки про необхідність встановлення WI-FI з вільним доступом для відвідувачів, виділення для суду додаткових приміщень, скорочення строків розгляду справи.