Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Результати анонімного опитування громадян-відвідувачів Господарського суду Черкаської області
У період з 2 до 6 грудня 2019 року в Господарському суді Черкаської області проведено добровільне анонімне опитування відвідувачів щодо якості та ефективності роботи суду.
Практична користь опитування полягає у тому, що отримані результати використовуватимуться для всебічного врахування думки громадян, визначення шляхів подолання існуючих проблем та прийняття рішень для їх вирішення, а також удосконалення діяльності Господарського суду Черкаської області.
Респондентам пропонувалось заповнити паперові анкети та відповісти на питання, що стосуються зручності умов перебування у суді, ввічливості з боку працівників суду, повноти та зрозумілості інформації, розміщеної на стендах, дотримання строків та процедур розгляду справ.
Анкета анонімного опитування складалася з двох блоків питань. У першому блоці містилися питання щодо загальної характеристики респондента. А другий блок питань був присвячений оцінюванню роботи суду за показниками доступності, ефективності та якості.
Загалом в опитуванні взяли участь 43 респонденти, з яких 53,5 % опитаних – чоловіки та 46,5 % - жінки.
Вікова приналежність опитаних: 18,6 % - 18-25 років, 34,9 % - 26-39 років, найактивніше себе проявили відвідувачі у віці 40-59 років – 44,2 %, 60 років і старше – всього 2.3 %.
95,4 % опитаних мають повну вищу освіту, 4,6 % - базову вищу, з них 76,7 % здобули вищу юридичну освіту.
79 % респондентів мешкають в населеному пункті за місцем розташування суду, 21 % - в інших населених пунктах
76,7 % опитаних відповіли, що є учасниками судового процесу, 23,3 % вказали статус відвідувача або вільного слухача.
В другому блоці питань в анкеті було запропоновано оцінити роботу господарського суду Черкаської області за показниками доступності, ефективності та якості.
95,4 % опитаних влаштовує графік роботи суду, для 2,3 % час роботи не має значення, 2,3 % вважають, що режим роботи з 9:00 до 18:00 був би зручнішим.
95,4 % вважають комфортними умови перебування в суді, а самі приміщення суду визнають чистими та такими, що перебувають в належному санітарному стані 97.7 %.
95,4 % вважають, що інформаційні стенди в суді розташовані зручно, 93 % відвідувачів повною мірою задовольняє наявна в суді інформація.
Кількість місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання є достатньою для 90,7 % опитаних.
Що стосується необхідної інформації на офіційній сторінці суду на веб-порталі Судової влади України в мережі Інтернет, можна зробити висновок, що рівень користування даною послугою дуже високий, адже 95,4 % респондентів постійно користуються сторінкою господарського суду Черкаської області та зазначили, що їм легко знаходити на сайті потрібну інформацію.
На запитання з приводу інформації, якої не вистачає на веб-сторінці суду, двоє респондентів вказали, що необхідно розмістити телефони помічників суддів та канцелярії суду (хоча номер канцелярії є на сайті за посиланням: https://ck.arbitr.gov.ua/sud5026/pro_sud/strukt/). Решта опитаних утримались від відповіді на дане запитання.
100 % учасників опитування позитивно оцінили професійність, доброзичливість, неупередженість та коректність ставлення з боку суддів та працівників апарату суду.
В цілому оцінкою "відмінно" оцінили якість роботи господарського суду Черкаської області 69,8 % респондентів, 27,9 % - відмітили "добре", ще 2,3 % - «задовільно».
86 % опитаних цілком довіряють Господарському суду Черкаської області, 14 % зазначили, що скоріше довіряють, ніж ні.
На думку респондентів, в суді все добре, але потрібно покращити умови очікування судових засідань, а саме збільшити кількість місць для сидіння, зробити в суді гардеробну для відвідувачів, завершити впровадження Електронного суду.